نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

ویژگی های افراد ثروتمند را دنبال کردم و به ثروت رسیدم

موفقیت در کسب و کار قبلاً به معنای خوب بودن در یک مهارت یا حوزه و استفاده‌ی تمام و کمال از آن بوده‌است. اما امروزه، ما به سرعت به "اقتصاد مهارت‌ها” تبدیل می‌شویم که در آن روندهایی در اشتغال و حتی در رویکردی که نسبت به کارآفرینی داریم، باب می‌شوند. برای موفقیت در حوزه‌ی کسب و کار امروز، صاحبان مشاغل و مدیران باید ترکیبی از مهمترین مهارت های کارآفرینی را داشته باشند تا بتوانند پیشرفت کنند و در عین حال باید سازگار با تغییر باشند. من نیز ویژگی های افراد ثروتمند را دنبال کردم و نتیجه گرفتم شغل اغلب ان ها تجارت است از این رو کسب و کار خودم را در زمینه تجارت سرکه شروع کردم و به سود خوبی رسیدم.

سرکه انگور

کارخانجات تولیدی معتبر در کشور سرکه انگور را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کنند تا صادرات را نیز به کشورهای متقاضی انجام دهند و از این طریق برای کشور و خود درآمد مناسبی را کسب نمایند، صادرات محصول به صورت گسترده و عمده به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در طی سال باعث ورود ارز بسیار زیادی به داخل کشور می شود.

نمایندگی های فروش و فروشندگان ممتاز می‌توانند از کارخانجات معتبر، سرکه انگور را تهیه نمایند، چون کارخانجات متعهد می‌شوند که ارسال را به صورت رایگان انجام دهند و در این صورت فروشندگان بدون متحمل شدن هزینه حمل و نقل، جابجایی محصول خود را با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رساند و از این خرید و فروش سود نیز کسب می‌کنند، ارسال در کمترین زمان انجام می شود.

سرکه سیب

ر‌ این نکته حائز اهمیت می باشد که جهت افزایش کیفیت طعم و رنگ سرکه سیب های صنعتی به آن ها رنگ کارامل اضافه می نمایند، که این امر سبب سرخ شدن رنگ سرکه و بهبود مزه‌ آن می‌گردد.

پشه های بسیار‌ کوچکی به نام دروسوفیلا که در زمان تبدیل الکل به سرکه، در اطراف ظرف دیده می‌شوند و مقداری از سرکه را می‌خورند، مضر‌ نبوده و وجود آن ها به معنای فاسد شدن سیب نخواهد بود بلکه وحود این حشرات از علائم تولید سرکه می باشد و وجود آن‌ها تهدیدی برا سلامتی شما و عزیزانتان نخواهد بود.

سرکه


داشتن اطلاعات کافی درباره فواید و خواص سرکه خرمالو خانگی موجب شده تا میزان تقاضا برای خرید این محصولات امروزه افزایش قابل توجهی پیدا نماید مهمترین خاصیت سرکه خرمالو آن است که موجب تقویت لثه و دندانها می‌ شود افرادی که دارای بیماری پوسیدگی لثه هستند و می خواهند دندانهای سالم و سفید داشته باشند بهتر است از سرکه خرمالو به صورت رقیق شده برای شستشوی دهان خود استفاده کنند و تاثیر معجزه آسای آن را احساس نمایند.

سرکه خرمالو تاثیرات معجزه آسایی در بهبود و تقویت دستگاه گوارش داشته و اگر شما دچار بیماریهای گوارشی هستید، می توانید با استفاده از این محصول به آسانی بیماری خود را کنترل کنید این محصول سبب هضم و جذب بهتر غذا می شود و شما بهتر است تحت نظر پزشک خود از این محصول استفاده کنید و تاثیر آن را احساس نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: