نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

با این توری تمام درزهای زندگی ام را به ثروت دوختم!

مدت ها بود که قصد داشتم تغییر و تحولی در زندگی ام ایجاد کنم تا اینکه به طور اتفاقی با حوزه انواع توری آشنا شدم. با فعالیتم در این حوزه توانستم درآمدم را بیشتر و بیشتر کنم و تمام مشکلات مالی گذشته ام را بهبود ببخشم. در ادامه این مقاله، قصد دارم تا شما عزیزان را با این حوزه بیشتر آشنا کنم و امیدوارم که شما هم همانند من بتوانید تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید.

توری پلیسه ای

انواع متنوع توری پلیسه ای درب در انواع ثابت و متحرک تولید می شود که نوع ثابت آن، امکان باز و بسته شدن را ندارد و در جای خود ثابت می ماند.

اما نوع متحرک آن همانند درب، قابلیت باز و بسته شدن را دارد و این امکان را به مشتری می دهد تا راحت آن را باز و بسته کند.

تنوع در طراحی و رنگ و اندازه توری پلیسه باعث می شود تا شما محصولی متناسب با طرح و دکور خانه تان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت نما بیرونی و داخلی خانه حفظ شود.

توری پلیسه درب در انواع افقی و عمودی تولید می شود که مشتری می تواند با توجه به نیاز خود، نوع افقی یا عمودی را انتخاب کند.

هر کدام از توری ها کاربردهای متفاوتی دارند و رنگ بندی این محصول زیاد است همچنین قابل شستشو می باشد.

توری مرغی

با پیشرفت تکنولوژی در جامعه ی امروزی توری مرغی پلاستیکی ریز بافت بافتنی نسوز تولید شده است که کاربردهای فراوانی دارد و جای توریهای فلزی را گرفته است توری پلاستیکی ریز بافت برای انواع حصار کشی استفاده می شود و کارآیی فراوانی دارد.

توریهای بافتنی نسوز همچونتوری مرغیدارای مزایای زیادی است یکی از این فواید سبک بودن وزن آن است و همچنین استحکام بسیار بالایی دارد و مقاوم در برابر بادهای شدید و حریق است بافت آنها ریز و ظریف می باشد و همین تراکم باعث کیفیت بالای آن است.

نصب آسان و راحتی دارد و جا به جا کردن آن نیز بسیار سهل می باشد همچنین ماندگاری آن بالا است و می توان طولانی مدت از آن استفاده کرد بدون اینکه آسیبی به آن برسد..

توری پنجره

شما می توانید با خرید توری پنجره دوجداره و نصب آن در درب حیاط منزل خود، مانع از ورود ریزگردها، گرد و غبار و نیز بسیاری از حشرات و موجودات مانند سوسک، پشه، مگس، ملخ، جیرجیرک و غیره به داخل منزلتان شوید، تا بتوانید از منظره حیاط و هوای آن به راحتی و در آرامش لذت ببرید و هیچ گونه مزاحمی نداشته باشید.

قابلیت تا شدن و جمع شدن آسان و راحت این نوع توری ها این امکان را به شما می دهد تا هر وقت بخواهید بتوانید تور را جمع کنید.

همچنین با توجه به ثابت و متحرک بودن آن می توانید در صورت انتخاب نوع متحرک آن، به راحتی آن را باز یا بسته نمایید.

همچنین در برابر حرارت، تابش مستقیم نور آفتاب، بادهای شدید، باران و سرمای شدید مقاوم است توریهای پنجره با بافتهای متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: