نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

کسب و کاری که جیب های من را پر پول کرد

کسب و کار در زمینه روغن های گیاهی ثروت فراوانی را به همراه خواهد داشت زیرا امروزه دختران و زنان علاقه ی زیادی به زیبایی دارند و حاضرند پول های زیادی را بپردازند پس برای شروع، شغلی را انتخاب کنید تا جیب های پر پولی داشته باشید.

روغن اسپند

از مهم ترین کاربرد و خواص اسپند و روغن اسپند آن می توان به کاهش دردهای عضلانی، لاغری، رفع گوش درد و دردهای پیش از قاعدگی اشاره نمود.

ایجاد التهاب در بدن یک عامل غیر طبیعی است و توسط سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود و در صورتی که تشخیص اشتباه بدهد می تواند تاثیر نا به جایی برا روی مفاصل بدن ایجاد نماید از این رو می توانید برای کاهش این التهابات از روغن اسپند غیر تراریخته استفاده کنید و این آسیب را کم تر کنید.

اگر در بدن شما سوختگی ایجاد شده است می توانید از روغن اسپند برای کاهش آثار به جا مانده در بدن از این روغن استفاده کنید و در روز چندین بار قسمت آسیب دیده را با این روغن ماساژ دهید و تا زمانی که رد آن کامل محو نشده به کار خود ادامه دهید.

روغن بادام تلخ

احتمالاً خیلی از شما بیشتر فواید روغن بادام تلخ اصل را می ‌دانید چرا که امروزه اکثراً از آن برای خواص زیاد آن استفاده می‌کنند از جمله فواید کلی روغن بادام می‌ توانیم به این اشاره کنیم کهروغن خوراکیبادام به این خاطر که اسیدهای چرب از نوع امگا 3 زیادی دارد و خیلی راحت می‌ تواند کلسترول خون را کنترل کند و قدرت حافظه را در ذخیره ‌سازی و یادآوری اطلاعات بهبود ببخشد.

این روغن بادام اصل سرشار از مس، فسفر و منیزیم می‌ باشد و در واقع می ‌توانیم آن را یک منبع بسیار خوب فسفر و منیزیم به حساب ببریم همچنین این روغن حاوی مقدار زیادی ویتامین e می ‌باشد علاوه ‌براین روغن بادام تلخ می‌ تواند به‌راحتی با رادیکالهای آزادی که وجود دارند مقابله کند و این ویژگی به ‌خاطر داشتن میزان بالای آنتی ‌اکسیدان در روغن می ‌باشد و خاصیت ضد التهابی برای بدن هم دارد. پس از هر لحاظ که بخواهیم در نظر بگیریم روغن بادام اصل توانایی این را دارد که ایمنی بدن را تامین کند و بدن را در مقابل مبتلا شدن به بیماریهای که مربوط به قلب است و بیماریهای سرطانی محافظت کند.

روغن پوست مرغ

برخی از افراد فکر می کنند که روغن پوست مرغ حاوی مقدار زیادی هورمون است و از خوردن آن پرهیز می کنند در صورتی که این چنین نیست و چیزی که به مرغ تزریق می کنند هورمون نیست و آنتی بیوتیک است و روغن آن هم از دسته روغن های اشباع شده است که از علاوه بر نقش آن در سلامتی در موارد دیگر هم کار برد دارد.

اگر ریزش مو و ابرو دارید می توانید این روغن را بر روی مو و آبروی خود بمالید و از خواص آن شگفت زده شوید همچنین استفاده از روغن مرغ برای شفافیت پوست صورت می شود.

برای تهیه روغن مرغ می توانید پوست مرغ را تکه تکه کرده و در یک ظرف ریخته و شعله را پایین بکشید تا روغن آن با حرارت ملایم گرفته شود.

یا اینکه در یک ظرف مقداری آب ریخته و روی شعله قرار دهید سپس پوست مرغ را تکه تکه کرده و در ظرف کوچکتری ریخته و درون ظرف آب قرار دهید تا با جوشیدن و حرارت آن آب روغن مرغ گرفته شود که روغنی که از این روش گرفته می شود سالم تر است و برای خوشبو شدن آن می توان کمی هل به آن اضافه کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: