نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰

بانویی هستم که استقلال مالی خود را مدیون ظروف هستم

اگر برایتان جالب است که چطور توانستم به درآمد بالایی برسم باید بگویم زمانی که وارد حوزه کاری ظروف شدم با یک برنامه هدفمند موفق شدم به عنوان یک خانوم از سایر رقبا در این زمینه پیشی بگیرم و نه تنها به استقلال مالی رسیدم بلکه موجب اشتغال چندین خانم دیگر شدم، لذا جهت ایده دادن به کسانی که به دنبال شغل پر درآمدی هستند این حوزه متنوع را معرفی می کنم.

ظروف میناکاری

ظروف میناکاری جزء جذابترین انواع ظروف محسوب می شوند، میناکاری را معمولاً بر روی ظروف مختلفی مانند گلدان و بشقاب، قاب عکس، در و پنجره حرم، زیورآلات، اشیاء تزئینی کوچک و ترکیب با خاتم‌کاری، مینیاتور، جواهرسازی و انواع دیگر هنر انجام می‌دهند. انواع مختلف رنگ‌های مورد استفاده در مینا کاری از گیاهان، مواد معدنی و سنگ آهن گرفته شده است. امروزه اغلب از رنگ های شیمیایی استفاده می‌شود. صنعتگران از طلا، مس و قلع در ترکیب با مواد شیمیایی مختلف برای ساختن رنگ‌های قرمز، سبز و زرد استفاده می‌ کنند.

اردو خوری چوبی

امروزه اردو خوری چوبی در انواع مختلفی یافت می شود، اردو یا اردور در واقع همان پیش غذای خودمان است که در فرانسوی به آن اردو (Hors d'oeuvre) می گویند. پیش غذا را قبل از غذای اصلی سرو می کنند و اندازه و حجم آن کمتر از غذای اصلی است و گاهی بجای قاشق و چنگال با دست خورده می شود. اردو یا پیش غذا در کشورهای مختلف به صورت های گوناگونی پخته و سرو می شود. انواع سوپ، پوره و خوراک ها جزء پیش غذاهای محبوب ایرانی می باشند.

اردو خوری درب دار

اردو خوری درب دار یکی از محبوب ترین ظروف اردو خوری محسوب می شود. می توایند از این ظرف اردو خوری برای سرو کشک بادمجان، شله زرد، سالاد ماکارونی و غیره استفاده کنید. از آنجا که پیش غذا به مقدار کم تهیه می شود بنابراین نیاز نیست از ظروف بسیار گود یا بزرگ استفاده کنید. تنها نکته مهمی که باید بدان توجه داشته باشید دسترسی همه افراد به پیش غذای تهیه شده است. اگر به صورت سلف سرویس قصد پذیرایی از مهمان ها را دارید نیز به این نکته توجه کنید که مقدار اردو تهیه شده به قدری باشد که بعد از خالی شدن ظرف بتوانید آن را مجددا پر کنید. البته استفاده از این ظروف بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد. بعضی افراد از ظروف اردوخوری برای انواع شکلات و پاستیل یا حتی قرار دادن میوه های رنگارنگ استفاده می کنند. اما نکته مهم این است که ظروف اردوخوری به زیباتر شدن میز پذیرایی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: