نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

راه اصلی که مرا به موفقیت مالی رساند

برای رسیدن به یک جایگاه مهم و موفق شدن لازم است در یک مسیر صحیح شروع به حرکت کنید و با توجه به نیاز های اولیه ساده که برای تولید شکلات وجود دارد فعالیت در این عرصه با سود و ثروت بسیاری همراه است و در ادامه برخی از انواع آن را معرفی خواهیم کرد.

شکلات تابلرون تلخ

برند شکلات تابلرون تلخ از برندهای معروف در دنیا می باشد که به دلیل کیفیت و طعم بی نظیر آن افراد زیادی را به خودش جذب کرده است.

شکلات تابلرون را می توانید در مجالس و مهمانی برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید و همچنین می توانید آن را به عنوان هدیه به افراد کادو دهید.

افرادی که رژیم غذایی دارند می توانند در میان وعده ی خود به جای تنقلات مضر از این شکلات استفاده کنند.

زیرا در کاهش وزن شکلات تلخ تاثیر بسزایی دارد. از مشخصات شکلات تابلرون تلخ می توان به این مورد اشاره کرد. آن هم این است که شکلات در طعم این محصول از ایده های جذابی به کار می برد.

شکلات اولکر ترکیه

نکته جالب در مورد شرکت تولید شکلات اولکر ترکیه باید گفت که توسط دو برادر به نام های برادرصبری و برادر عاصیم اولکر در ترکیه بنیان گذاری شد.

این شرکت در چند سال اخیر توانسته با تغییرات لازم در مواد بکار رفته و روکش های شکلاتی و توت فرنگی نظر مخاطبان خودش را بدست آورد.

به هر حال این شرکت همواره از قدمت زیادی برخوردار بوده و بدلیل داشتن استانداردهای لازم در زمینه تولید شکلات علاقه مندان بسیاری در دنیا دارد.

از شاخصه های برند شکلات اولکر می توان به مدل شکلات مترو،هوبی،کوکواستار،چیکولاتا و چکوم کرم اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولات شکلات اولکر می توان به شکلات های مشتق شده از بیسکوئیت و کرم کاراملی و شکلات تلخ اشاره نمود.

شکلات تافی کره ای مینو

از سال های گذشته تا به حال، شکلات تافی کره ای مینو به دلیل طعم بی نظیرش مورد توجه بسیاری از افراد بخصوص کودکان بوده است.

این برند شناخته شده و محبوب محصولات خود را با طعم های زیادی تولید می کند که پرطرفدار ترین آن طعم کره ای است

بسیاری از افراد برای پذیرایی از مهمان خود ترجیح می دهند این شکلات را تهیه کنند زیرا طعم آن به صورتی است که هر ذائقه ای می پسندد.

این محصول از ترکیبات خاص و بی نظیری تهیه شده و طعم کره در آن کاملا مشخص است و بافت این شکلات هم بسیار نرم است.

جالب است بدانید که این شکلات هیچ ضرری برای دندان ندارد و سبب پوسیدگی نمی شود اما کودکان در خوردن آن نباید زیاده روی کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: