نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

چرا پیروز شدیم و خوشحال نیستیم؟

محمد حیدری» نگاهی گذرا به رسانه‌های اصول‌گرا، عمق ناکارآمدی و معیوب بودن این گفتمان را نشان می‌دهد. در واقع اصلا نمی‌توان آنها را «رسانه» خواند، آنها نه رسانه! بلکه تعدادی بنگاه خبرسازی و تبلیغاتی هستند
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۱۲۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان

تجربه غذایی متفاوت در رستوران سلف سرویس وی آی پی اصفهان: در دل تاریخی‌ترین شهرهای ایران، اصفهان، یک تجربه غذایی منحصر به فرد و به یادماندنی در انتظار گردشگران و ساکنان محلی است. رستوران وی آی پی با معماری خیره‌کننده، فضایی رویایی و منویی غنی از بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی، میزبانی خاص را برای شما عرضه می‌کند. خدمات ارائه شده در رستوران وی آی پی به قدری بی‌نقص و متمایز است که این مکان را به یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان  برای برگزاری مراسم در اصفهان تبدیل کرده است.

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

نتشریفات برای برگزاری مراسم در اصفهان

رستوران وی آی پی افتخار دارد به عنوان شیک ترین و مدرنترین رستوران بوفه باز سلف سرویس برای برگزاری مراسم در اصفهان ، در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده  با فضا و چشم انداز زیبا و کم نظیر همراه با تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبا  و پرسنل حرفه ای با پوشش جذاب و چشم نواز همچنین با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

ما در تشریفات مراسم در کنار شما بوده تا رویایی ترین خاطرات برای شما رقم بخورد و در فضایی بسیار شاد و مفرح با لذیذترین غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و ... همراه با پذیرایی کاملا حرفه ای مطابق تشریفاتی ترین آداب پذیرایی ، به‌طوری‌که در پایان مراسم تمام میهمانان با لبی خندان از رستوران خارج‌شده و میزبان از روند مراسم و کامل و بی نقص بودن آن رضایت کامل داشته و افتخار این را داشته باشیم که تنها گزینه انتخابی شما برای انجام تشریفات مراسم بعدی شما عزیزان باشیم. هدف ما در خدمترسانی صادقانه و مدرن به همشهری های عزیز است و حتی افق دید ما وسیعتر بوده و به برندی بالنده و افتخار آمیز در سطح کشور می اندیشیم طوری که از اصفهان شهر هنر و فرهنگ انتظاری کمتر از این متصور نیست.

**معماری و طراحی داخلی**

وقتی پای به این رستوران می‌گذارید، نخست چیزی که چشمان شما را می‌نوازد، معماری استثنایی و تلفیقی از زیبایی‌های سنتی و مدرن است. دیوارهای کار شده با نقاشی‌های دستی و آثار هنری برگرفته از فرهنگ غنی اصفهان، به همراه روشنایی ملایم، فضایی گرم و دعوت‌کننده برای صرف یک شام رومانتیک یا نهاری دوستانه فراهم می‌آورد.

**منوی غنی و خلاقانه**

رستوران وی آی پی با ارائه منوی متنوع به صورت سلف سرویس و منوباز که شامل انواع غذاهای محلی اصفهانی مانند بریانی، خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی، همچنین طبخ انواع دسرها و غذاهای بین‌المللی به دست سرآشپزان ماهر، تجربه‌ای جامع از غذاخوری را برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد.

**خدمات ویژه برای برای برگزاری مراسم در اصفهان**

اگر به دنبال تجربه‌ای ویژه و بی‌همتا در یک رستوران در اصفهان در هنگام صرف غذا هستید، رستوران وی آی پی انتخابی بی‌نظیر محسوب می‌شود. سرعت بالا در ارائه سفارشات، برخورد حرفه‌ای و دوستانه پرسنل و توجه ویژه به جزئیات، همگی دست به دست هم داده‌اند تا لحظاتی به یادماندنی برای میهمانان این رستوران رقم بزنند.

**موقعیت مکانی مناسب برای برگزاری مراسم در اصفهان**

رستوران وی آی پی در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان واقع شده است که دسترسی به آن برای گردشگران و محلی‌ها آسان می‌باشد. این مکان دل‌انگیز با قرار گرفتن در بزرگترین مجتمع تجاری تفریحی اصفهان یعنی سیتی سنتر، فرصتی عالی برای گذراندن وقت پس از گشت‌وگذارهای شهری فراهم می‌کند. و پارکینگ رایگان زیادی هم موجود است

مراسم شب یلدا در رستوران در اصفهان

رستوران وی آی پی اصفهان با ترکیبی منحصر به فرد از فضای زیبا، خدمات دلسوزانه و منوی غنی، به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های غذایی در شهر شناخته می‌شود. این رستوران پایبندی خود را به کیفیت، اصالت و رضایت‌مندی مشتریان به اثبات رسانده است. در سفر بعدی به اصفهان، گذراندن وقت در رستوران وی آی پی را در برنامه خود قرار دهید تا خاطره‌ای خوشمزه و خاص را برای خود رقم بزنید.

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

شیک ترین و مدرنترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان

رستوران وی آی پی افتخار دارد به عنوان شیک ترین رستوران اصفهان و مدرنترین رستوران برای برگزاری مراسم در اصفهان ، در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده  با فضا و چشم انداز زیبا و کم نظیر همراه با تجهیزات، ظروف و وسایل مدرن و زیبا  و پرسنل حرفه ای با پوشش جذاب و چشم نواز همچنین با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

    طراحی محیط رستوران با شما مشتریان عزیز:  پرسنل با تجربه و با مهارت ما سعی میکنند چیدمان و طراحی سالن برگزاری مراسم شما با بهترین آرایش ممکن و بنا بر تجربیات سال های سال خدمترسانی انجام دهند، با این وجود ما پذیرای پیشنهاد طراحی و چیدمان سالن بر اساس سلیقه شما عزیزان از صفر تا صد هستیم.

    با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح

تلفن رزرو میز در رستوران vip برای برگزاری مراسم و جشن ها  : 09131261900

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: