بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۱۲۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
محمد شریعتمداری:

مردم ایران و جوانان مگر چه می‌خواهند؟به رسمیت شناخته شدن سبک زندگی‌شان، یک رفاه مبتنی بر ظرفیت‌های کشور و صداقت و سلامت مسوولان‌شان

هر اندازه از سال‌های ابتدایی انقلاب فاصله گرفتیم، مردم کنار گذاشته شدند و کارها در اختیار یک اقلیت تندرو قرار گرفت. اکثریت مردم ایران هم به یک اکثریت خاموش و معترض بدل شدند.


تدبیر24» اگر میزان تصمیمات اشتباه مسوولان در حوزه سیاست‌های داخلی و خارجی را فاکتور کنیم و روبه روی آنها بگذاریم متوجه می‌شوند تا چه اندازه ایران را گران اداره می‌کنند.

محمد شریعتمداری وزیر سابق صنعت معدن و تجارت در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: می گویند سر شیر فلکه فروش فیلتر شکن در جیب فیلتر کنند‌ه‌ها قرار دارد. این حرف من نیست حرف نمایندگان مجلس است. چرا باید کاری کرد این اتهام به جمهوری اسلامی وارد شود؟ چه کسی این مشکلات را پاسخ می‌دهد؟

وی در خصوص وضعیت حضور مسئولین در شبکه های اجتماعی و استفاده از آن ها ادامه داد: همه مسوولان ایرانی جلوی صفحه‌های ممنوعه خود تیک آبی دارند اما شبکه‌های اجتماعی را فیلتر می‌کنند. مردمی که می‌خواهند از این فضا استفاده کنند ناچارند از فیلترشکن‌ها استفاده کنند. وقتی دسترسی ندارند، به زمین و زمان نفرین می‌کنند.

 وزیر سابق تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: مردم ایران و جوانان مگر چه می‌خواهند، یک اینترنت پرسرعت، به رسمیت شناخته شدن سبک زندگی‌شان، یک رفاه مبتنی بر ظرفیت‌های کشور و صداقت و سلامت مسوولان‌شان. برای این خواسته‌ها در بزنگاه‌ها حاضر به مشارکتند و جان و مال و استعدادهایشان را هزینه کشورشان می‌کنند.

وی در آخر گفت هر اندازه از سال‌های ابتدایی انقلاب فاصله گرفتیم، مردم کنار گذاشته شدند و کارها در اختیار یک اقلیت تندرو قرار گرفت. اکثریت مردم ایران هم به یک اکثریت خاموش و معترض بدل شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: