بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 20
کد خبر: ۱۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶

مدیریت آقای پزشکیان را خیلی می‌پسندیدم

تدبیر24» محمد آیتی - نماینده مینودشت در مجلس دهم گفت: حدود دو هفته دیگر باید شاهد برگزاری انتخابات زودرس ریاست‌جمهوری باشیم. از این‌رو، تشخیص گزینه بهتر برای کشور اهمیت بالایی دارد. از آن‌جایی که من توفیق آن را داشتم که در مجلس دهم، چهار سال حضور داشته باشم، مدیریت آقای پزشکیان را خیلی می‌پسندیدم.
شهرام کوسه‌غراوی  در گفت‌وگو با «روزنو»  افزود: هرگاه در مجلس دهم، آقای پزشکیان ریاست مجلس را به عهده می‌گرفتند، فضا کاملاً آرام بود و حقیقتاً اکثر نمایندگان هم او را قبول داشتند. همین که افراد زیادی شما را قبول داشته باشند، یعنی در مدیریت، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اید.
این نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: حتی من که یکی از نمایندگان استان گلستان بودم، اگر مشکلی برای منطقه‌ام پیش می‌آمد، آقای پزشکیان با گشاده‌رویی برخورد می‌کرد و اگر کاری از دستش ساخته بود، حتماً انجام می‌داد.


کوسه‌غراوی اظهار داشت: برای اداره هر بخشی، نیاز به چند موله داریم؛ اخلاق خوب، مدیریت خوب و تخصص کافی. من این سه ویژگی را در آقای پزشکیان می‌بینم. اگر ایشان رای بیاورد و در ادامه راه از مشاوران خوب بهره ببرد، بسیاری از حوزه‌های مهم کشور مثل روابط خارجی و بهداشت و درمان، روزهای بهتری را سپری خواهد کرد. من فکر می‌کنم اگر آقای پزشکیان رییس‌جمهور شود، همه تفکرات سیاسی کشور فرصت خدمتگزاری پیدا خواهند کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت دکتر رئیسی، قطعاً اتفاق بزرگ و دردناکی بود که به نظرم این ضایعه، به ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو کمک خواهد کرد. از طرفی، شخصیت آقای پزشکیان به گونه‌ای است که می‌تواند به پرشور شدن انتخابات، کمک ویژه‌ای کند. شوق به رای دادن در اهل سنت، عشایر، جوانان و دیگر اقشار را به نسبت انتخابات‌های سال 98، 1400 و 1402 بیشتر می‌بینم. صمیمانه آرزو دارم مشارکت در انتخابات هشتم تیر بالا باشد تا به لطف و مدد این موضوع، اتفاقات خوبی برای نظام و مردم رخ دهد. واقعاً شرایط اقتصادی سختی بر کشور و زندگی مردم حاکم است و امیدوارم این رویه تغییر جدی پیدا کند تا با رنگین‌تر شدن سفره‌های مردم، خنده و رضایت را در چهره همگان شاهد باشیم.

منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: