بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۱۲۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

تعمیر لوازم خانگی، شغلی پر در آمد

 

 

اگر علاقه به کارهای فنی دارید، دوست دارید کسب و کار خود را داشته باشید و در آمد خوبی کسب کنید تعمیر لوازم خانگی بسیار توصیه میشود. امروزه به بیشتر شدن مشغله افراد، دیگر کسی حوصله مراجعه به نمایندگی ها را به صورت حضوری ندارد. شما تنها با یک طراحی سایت می توانید مشتریان زیادی را در شهر خود که به دنبال تعمیر لوازم خانگی هستند جذب کنید.

تعمیر لوازم خانگی، شغلی پر در آمد

کسب درآمد از تعمیر لوازم خانگی

بهترین روش برای کسب درامد از سایت تعمیر لوازم خانگی "نیچ مارکتینگ" است. یعنی شما باید یک جامعه هدف مشخص داشته باشید. برای مثال بیایید فرض کنیم که شما در شهر قم زندگی می کنید و تخصص شما تعمیر لوازم خانگی سامسونگ و ال جی است. 

در گام اول باید یک سایت طراحی کنید. در قدم بعدی به دنبال سئو کردن سایت خود با کلمات کلیدی‌ای مانند "تعمیر یخچال سامسونگ در قم" و "نمایندگی تعمیرات ال جی در قم" باشید. این کار به شما کمک می کند که مشتریان نهایی به سادگی شما را پیدا کنند. همچنین با تمرکز روی دو برند و تمرکز روی یک شهر، شانس شما برای رسیدن به صفحات اول گوگل در مدت زمان کوتاه، افزایش می یابد.

در گام بعدی شما باید مقالات آموزشی و خدمات مرتبط را به روی سایت خود قرار دهید. مثلا تعمیر یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... را نیز پوشش دهید. اما دقت کنید که تمام تمرکز خود را روی یک شهر و روی همان دو برند بگذارید.

در گام بعدی فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی، آپارات، نماشا و... شروع کنید. سعی کنید یک سری محتوا ارزشمند درست کنید و آن را به صورت ویدیویی در این رسانه ها منتشر کنید. انجام این کار به شما کمک می کند که بتوانید هم برند خود را قدرتمندتر کنید و هم بتوانید از این رسانه‌ها، کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید. انجام این کار باعث بالا رفتن ارزش و سئو سایت شما نیز می شود.

تعمیر لوازم خانگی، شغلی پر در آمد

انجام تبلیغات گوگل

زمانی که تازه شروع به فعالیت کرده اید ممکن است که افراد کمی بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. همچنین با داشتن رقبای قدرتمند که سالها روی سایت خود کار کرده‌اند، در ابتدای کار شاید مشتریان کمتری نسیب شما شود. انجام تبلیغات گوگل به شما کمک می کند که بتوانید خدمات تعمیر لوازم خانگی خود را در مدت کوتاهی به مشتریان ارائه کنید و هرچه سریعتر هزینه های شما بازگشت داده شد.

روی مزیت خود تمرکز کنید

یکی از بهترین اقدامات این است که خدمات خود را به صورت حضوری و در منزل انجام دهید. تعمیر یخچال، لباسشویی و ماشین ظرفشویی اگر در منزل یا محل کار افراد انجام شود، استقبال خوبی خواهد داشت. زیرا جابجایی این لوازم کار دشواری است و عمدتا افراد علاقه ای به انجام آن ندارند. با ارائه این خدمات در منزل، می توانید از بسیاری از هم صنفان خود پیشی بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی، شغلی پر در آمد

خدمات سریع

زمانی که یک وسیله برقی مانند یخچال خرابی می شود افراد عجله زیادی برای تعمیر آن دارند. پس سعی کنید که هر چه سریعتر در محل مورد نظر مشتری حاضر شوید و فرایند تعمیر را آغاز کنید. این کار حس خوبی به آنها داده و باعث می شود که شما را به افراد بیشتری معرفی کنند.

کیفیت بالا

همیشه سعی کنید در حال آموزش دیدن باشید تا بتوانید خود را با تکنولوژی روز سازگار کنید. انجام این کار باعث می شود که همیشه کیفیت خدمات شما بیشتر از رقبا باشد و به سادگی یک برند قدرتمند بسازید.

منصف باشید

ارائه خدمات با کیفیت هرگز نباید با گران فروشی همراه شود. تلاش کنید که قیمت خود را متناسب با قیمت بازار تنظیم کنید. گاهی اوقات تعرفه خدمات گرانقیمت باعث از دست رفتن مشتریان زیادی خواهد شد. نیاز نیست که حتما اجرت خود را بیش از حد کاهش دهید. اما همیشه سعی کنید که طبق تعرفه های مصوب خدمات خودتان را ارائه کنید.

گارانتی بدهید

همواره افراد به دنبال یک دلیل هستند که از شما خرید نکنند. با ارائه یک تضمین باعث می شوید که اطمینان خاطر بیشتری پیدا کنند. اگر خدماتی ارائه کردید و به کار خود اطمینان دارید، به آنها یک برگه گارانتی بدهید که بدانند تا یک مدت معینی خدمات شما دارای ضمانت است. 

همیشه پاسخگو باشید

بهتر است که یک منشی یا حداقل یک تلفن گویا داشته باشید. داشتن منشی پاسخگو اعتبار بییشتری به کسب و کار شما می بخشد. از سوی دیگر داشتن تلفن گویا باعث می شود که هیچ مشتری ای را از دست ندهید. برای مثال اگر فردی در نیمه شب خواست با شما تماس بگیرد، می تواند اطلاعات خود را از طریق تلفن گویا ثبت کند تا همکاران شما در روز بعد با او تماس بگیرند.

از هزینه کردن نترسید

انجام تبلیغات و یکسری هزینه های جانبی ممکن است در ابتدای کار به مضاغ شما خوش نیاید. اما بدانید که انجام این هزینه ها می تواند در آینده در آمد شما را چندین برابر کند. بدانید که شما با انجام این هزینه ها زمان و تجربه افراد دیگر را خریداری می کنید. این کار باعث می شود که اشتباهات کمتری مرتکب شوید.

ممکن است خود شما بتوانید تمام یک کسب و کار را اداره کنید. اما انجام این روش باعث می شود که از گسترش کسب و کار خود غافل شوید و همیشه یک برند کوچک باقی بمانید. کارشناسان و مشاوران با تجربه و حرفه ای را استخدام کنید تا بتوانید به مرور شعبات و کارمندان خود را در سراسر کشور افزایش دهید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: