تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۱۲۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

قدرت‌نمایی پزشکیان مقابل تندروهای مجلس

تدبیر24» پزشکیان از مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای که قانون برای دفاع از کابینه پیشنهادی‌اش در اختیارش قرار داده، یک ساعت و ربع آن را استفاده کرد و در اقدامی بی‌سابقه، باقی‌مانده وقت خود را میان نمایندگان موافق خود، به بخش‌های ۵ دقیقه‌ای تقسیم کرد.

تاکنون سابقه نداشته که رئیس‌جمهوری زمان خود را به این تعداد از نمایندگان مجلس بدهد. اما عجیب‌تر از این اقدام، ترکیب نمایندگانی بود که برای دفاع از کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم و البته خط‌مشی و برنامه‌های این دولت، پشت تریبون رفتند؛ از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا همه در حمایت از پزشکیان صحبت کردند.

اگر خوش و بش‌ها و خنده‌های قالیباف با پزشکیان در هنگام استقبال از رئیس‌جمهوری در بدو ورود به مجلس تعارفات معمول فرض شوند، دفاع افراد منسوب به قالیباف دیگر نمی‌تواند تعارفات معمول باشد.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: