تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۱۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال

بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ چه نرم‌افزاری است؟ نرم‌افزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال، ابزارهایی هستند که شما را از نوسانات تند‌و‌تیز و تغییرات قیمتی مهم و عمیق بازار مطلع می‌کنند تا بتوانید سر‌بزنگاه وارد معامله شده و پتانسیل سود خود را افزایش دهید. برای مثال ممکن است نوساناتی در قیمت بیت کوین به وجود بیاید که فرصت بسیار خوبی برای معامله باشد. قابلیت ارسال اعلان‌های پیامکی، ایمیلی، صوتی یا تلگرامی در این نرم‌افزارها، می‌تواند شما را از غفلت در لحظات حساس و پر‌سود بازار بیرون آورد.

معامله‌گری اغلب شغل دوم بسیاری از افرادی است که در بازارهای مالی و ارز دیجیتال فعالیت دارند. از این رو زمانی که نوسانات شدید و بدون دلیل فاندامنتال خاصی رخ می‌دهد، ممکن است برخی از معامله‌گران از این تغییرات قیمتی بی‌خبر مانده و در‌نتیجه از پتانسیل سود فوق‌العاده آن بی‌نصیب بمانند. اگرچه بسیاری از معامله‌گران سعی می‌کنند از سیستم آلارم پلتفرم تریدینگ ویو (Trading View) برای آگاهی از نوسانات قیمتی استفاده کنند، اما شاید این مورد کافی نباشد.

بر همین اساس نیز در ادامه، ۴ مورد از ابزارهایی که می‌توانند بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ باشند را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال چیست؟

نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال ابزاری است با استفاده از ربات‌های تریدینگ (Trading Robots) و به‌واسطه بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشین (Machine Learning) و کد‌نویسی، سطوح قیمتی مهم را تشخیص داده و از طریق اعلان به معامله‌گران اعلام می‌کند.

دریافت اعلان از سوی نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال، به معامله‌گر کمک می‌کند تا نوسانات شارپ و مهم بازار را شناسایی کرده، سطوح قیمتی مهم را متوجه شده و در صورت نیاز، در بهترین نقطه وارد معامله شوند یا پوزیشن‌های معاملاتی فعال خود را در بهترین نقطه ببندند. به‌عبارتی، استفاده از نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال به معامله‌گر کمک می‌کند تا بهترین ورود و خروج به معاملات را داشته و پتانسیل سود خود را ارتقا دهد.

برای درک بهتر لزوم استفاده از یک نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال بیایید یک مثال موردی را با‌هم بررسی کنیم:

فرض کنید قیمت اتریوم در محدوده قیمتی زیر سطح مقاومت خود قرار دارد و تحلیل‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که در صورت افزایش قیمت به سطح مثلاً ۶۵هزار دلاری – که سطح مقاومت بیت کوین در شرایط کنونی است – قیمت آن به‌شدت افزایش خواهد یافت.

شما دو راه برای شناسایی لحظه شکست سطح مقاومت و در‌نتیجه ورود به معامله خرید یا لانگ خواهید داشت:

·    خودتان مرتب پای سیستم بنشینید و روند قیمتی بیت‌کوین در بازار را رصد کنید

·    از یک نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال استفاده کنید تا رسیدن به سطح ۶۵هزار دلاری را هشدار دهد!

بدیهی است که در حالت اول، هم امکان رصد تمام‌وقت بازار وجود ندارد و هم خطا می‌تواند بالا باشد. این در حالی است که در صورت استفاده از یک نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانید در لحظه از نوسانات قیمتی مورد‌نظر خود مطلع شده و بر‌اساس آن در بهترین نقطه وارد معامله شوید.

البته، استفاده از نرم‌افزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال صرفاً مختص رصد بازار برای ورود به معاملات فیوچرز یا آتی و خروج از آن‌ها نیست؛ شما در بازار اسپات و حتی سرمایه‌گذاری‌های بلند‌مدت خود نیز می‌توانید از این ابزارها استفاده کنید تا سرمایه‌گذاری مطمئن‌تر، ایمن‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید.

ضمن آنکه استفاده از نرم‌افزار‌های هشدار قیمت ارز دیجیتال دید بهتر و وسیع‌تری را نیز به شما می‌دهد و شما می‌توانید در کنار رصد قیمت ارزهای بسیار مهم و تاثیرگذار مانند بیت کوین و اتریوم، سایر ارزهای دیجیتال را نیز تحت نظر قرار دهید. برای مثال ممکن است قیمت شیبا به صورتی تغییر کند که بتوانید معامله خوبی روی آن باز کنید و به سود برسید.

بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال

در ادامه، چهار مورد از بهترین نرم‌افزاری هشدار قیمت ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ را معرفی می‌کنیم:

تریدینگ ویو (Trading View)

هرکسی که با بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال در ارتباط است، حتماً اسم وب‌سایت یا پلتفرم تریدینگ ویو (Trading View) را شنیده و دست‌ِ‌کم برای یک‌بار هم که شده از آن استفاده کرده است.

تریدینگ ویو (Trading View)

این وب‌سایت که عموم کاربران آن را ارائه‌دهنده نمودارهای قیمتی و اندیکاتورها و ابزارهای تحلیل تکنیکال می‌دانند، یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌هایی است که می‌توانید در آن هشدار قیمتی را فعال کرده و از آن استفاده کنید.

برای فعال‌سازی هشدار قیمت ارز دیجیتال در تریدینگ ویو نیز کافی است از منوی بالای صفحه گزینه Add Alerts را انتخاب کرده و هشدار قیمتی را برای ارزهای دیجیتال مورد‌نظرتان فعال کنید. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که برای کاربران عادی این پلتفرم که اشتراک ندارند – حساب‌های کاربری رایگان تریدینگ ویو – تنها امکان فعال‌سازی هشدار قیمتی برای ۲ ارز دیجیتال وجود دارد.

کریپتو واچ (Crypto Watch)

کریپتو واچ (Crypto Watch) دیگر پلتفرمی است که ارائه‌دهنده طیف گسترده‌ای از ابزارهای تحلیل و رصد بازار کریپتو، از جمله نرم‌افزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال است.

 کریپتو واچ (Crypto Watch)

اگر به ظاهر این پلتفرم نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که برای ارائه نمودارهای قیمتی ارزهای دیجیتال و نمادهای معاملاتی مختلف از پلتفرم تریدینگ ویو استفاده کرده است.

نکته‌ای که در مورد این پلتفرم وجود دارد آن است که شما می‌توانید هشدارهای قیمتی آن را به صرافی‌های مورد‌استفاده خود نیز متصل کرده و از این طریق معاملات سریع‌تر، ایمن‌تر و پر‌سودتری داشته باشید. با این حال، فراموش نکنید که ابزار هشدار قیمت کریپتو واچ رایگان نیست و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای حدوداً ۰.۰۰۱ دلاری به ازای هر هشدار است.

کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

پلتفرم دیگری که می‌تواند ارائه‌دهنده بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال باشد، کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager) است.

 کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

پلتفرمی که به بیش از ۵۰میلیون حساب معاملاتی متصل است، بیش از ۲۰۰میلیون دلار دارایی را هدایت می‌کند و رد عرض ۳۰ ثانیه کلیه اطلاعات مورد‌نیاز شما در‌خصوص نوسانات قیمتی بازار را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌تونید در کنار بهره‌مندی از بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال، داشبوردی از بهترین ابزارهای کلیدی برای تجزیه‌و‌تحلیل بازار و مدیریت پورتفولیو و سبد سرمایه‌گذاری را به صورت رایگان در این پلتفرم در اختیار داشته باشید.

کریپتو آلرتس (Crypto Alerts)

پلتفرم کریپتو آلرتس (Crypto Alerts)، همان‌طور که از اسم آن هم پیداست، یکی دیگر از ابزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال در سطح دنیا است که انحصاراً برای همین منظور طراحی و ارائه شده است.

کریپتو آلرتس (Crypto Alerts)

این پلتفرم، به‌جرأت بهترین نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال است که می‌تواند در راستای مدیریت پوزیشن‌های معاملاتی و شناسایی نقاط درست و دقیق وورد و خروج آن‌ها استفاده شود. شما به‌راحتی می‌توانید با درج‌کردن دارایی پایه خود در این پلتفرم و تنظیم اعلان قیمتی روی سطوح اندیکاتور، نقاط ورود به پوزیشن‌های معاملاتی و خروج از آن‌ها را در قالب اعلان از کریپتو آلرتس بگیرید.

جمع‌بندی

نرم‌افزار هشدار قیمت ارز دیجیتال ابزاری است با استفاده از ربات‌های تریدینگ (Trading Robots) و به‌واسطه بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر یادگیری ماشین (Machine Learning) و کد‌نویسی، سطوح قیمتی مهم را تشخیص داده و از طریق اعلان به معامله‌گران اعلام می‌کند.

چهار مورد از بهترین نرم‌افزارهای هشدار قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ عبارتند از:

·    تریدینگ ویو (Trading View)

·    کریپتو واچ (Crypto Watch)

·    کوین مارکت منیجر (Coin Market Manager)

·    کریپتو آلرتس (Crypto Alerts)

هر چهار ابزار و نرم‌افزار، به تفصیل در متن مقاله معرفی‌شده و نحوه استفاده از آن یا رایگان‌بودن و نبودنش مورد بررسی قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: