بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۲۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
انتقال پایتخت در کوتاه‌مدت بعید است

طرح انتقال پایتخت درحد مطالعه است

استاندار تهران گفت: در حال حاضر که وضعیت مالی دولت اصلاً مناسب نیست؛ احتمالا طرح انتقال پایتخت در حد یک مطالعه در دولت باقی می‌ماند.
به گزارش تدبیر24، سید حسین هاشمی درباره انتقال پایتخت اظهار داشت: انتقال پایتخت به عوامل مهمی از جمله منابع مالی بستگی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر که وضعیت مالی دولت اصلا مناسب نیست احتمالا این طرح در حد یک مطالعه در دولت باقی می‌ماند.

هاشمی یادآور شد: در یک زمان طلایی و در ۸ سال گذشته که نفت به بهترین قیمت به فروش می‌رسید،‌ باید طرح انتقال پایتخت مطرح می‌شد و مطالعات آن به سرانجام می‌رسید در حال حاضر دولت منابع محدودی دارد و کلی بدهی به دستگاه‌های مختلف، بنابر این خیلی سخت می‌توان منابع انتقال را تأمین کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: فاکتورهای پایتخت جدید باید از لحاظ زیر ساخت، زلزله، آب و منابع مورد بررسی قرار بگیرد.

وی بیان داشت: انتقال پایتخت در حوزه استانداری تهران نیست و موضوعی حاکمیتی است ولی استانداری تهران نیز نظر کارشناسی خود را در این زمینه و دولت ارائه خواهد داد.

هاشمی تأکید کرد: از نظر بنده انتقال پایتخت در کوتاه مدت بعید است.

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز موضوع آلودگی هوا در تمامی کلان شهرهای کشور وجود دارد و باید زیر ساخت‌های زیست محیطی را آماده کنیم.تهران می‌تواند با رعایت استانداردها در خودرو و سوخت پاکترین شهر کشور محسوب شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
0
0
سلام، این طرح فقط سر کاری است و غیر قابل اجرا و پولی که قرار است صرف تحقیق طرح شود آفتابه خرج لحیم است زیرا اگر راست میگویید بجای خرج بیهوده پایتخت را اصلاح کنید ( سربازی در شهر و شهرستان محل زندگی و یا حداقل سرباز شهرستانی نیاورید تهران دوم دانشجو نیاورید تهران زیرا آب تهران خوردن همان و ماندن در تهران همان کارمند از شهرستان به تهران انتقال ندهید تازه شما مجلسیان چرا خانواده تان را به تهران میاورید بروید شهر خودتان زندگی کنید تا از نزدیک خود و خانواده تان مشکلات محلی را که شما را انتخاب کرده اند ببینید و لمس کنید زیرا وقتی خانواده تان را به تهران میاورید دیگر به شهرتان بر نمیگردید حتی بعد از تمام شدن دوره تان اگر دروغ میگویم بگویید) تنها را اصلاح است نه عوض کردن از تغییر فایده ای حاصل نمیشود زیرا سرکاری است و هزینه بر فایده غالب میباشد
توجه توجه توجه عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
خانواده سالم میشود جامعه سالم و جامعه سالم میشود نظام حاکمیت سالم و برعکس نیز صادق است
واگذارید به خدا ، پول مردم بیچاره ایران را هزینه زیاده خواهی خودتان نکنید
پول حرام میشود سرطان برای خانواده تان خود دانید
نظر شما: