تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۲۷۹۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

تیراندازی خیابانی مداح معروف!!

مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو دراتوبان بابایی که یکی از آن‌ها از مشهور‌ترین و گران‌ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از آینده، داستان ازاین قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا سیما در روزهای عزاداری، نوحه خوانی‌های او را مدام پخش می‌کند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند. این تصادف که می‌توانست مانند صد‌ها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد.

سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند. بعد از تیراندازی جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۸
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
0
9
کی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حاج محمود كريمي
نصرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
2
6
آقا تو رو خدا برخورد کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
15
3
واقعا برای تدبیر متاسفم به حاج محمود کریمی حمله میکنند اون وقت شب این بنده خدا از خونوادش دفاع کرده ضمن اینکه از دادستانی اجازه حمل سلاح داشته لطفا خبر رو اصلاح کنید خودتون رو مدیون مداح اهل بیت نکنید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
9
3
از سایت منسوب به دولت واقعا بعیده خبری رو که ازش اطلاع دقیق نداره بزنه. یعنی حتی تصور نکردین لازمه به خودش زنگ بزنین و ماجرا را بپرسین؟ یا زنگی به پلیس بزنین؟ همین طوری خبرای دیگرم کار می کنین؟ ضعف خبرنگاری در جامعه بیداد می کنه و بدبخت مردمی که قرار خبراشونو شما تامین کنین. این جامعه آباد بشو نیست حالا حالاها!
می خواین دولت را مقابل جامعه مداحان قرار بدین که چی بشه؟ تخریب مداحین به نفع کیه که همچین شتابان انجام می دین؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
11
3
ظاهرا سرنشین تویوتا خانواده آقای کریمی بودند، ثانیا سرنشینان 206 هم یک زوج جوان آنطور که شما می گوئید نبوده اند و تنها یک ماشین هم نبوده اند بلکه گروهی بوده اند و سعی در انحراف ماشین آقای کریمی داشته اند که تصادف رخ می دهد. خبر اول را هم بالاترین کار کرده است.
تدبیر 24 کجای ماجراست که آنرا با روایت ماشبه بالاترین کار کرده نمی دانم اما سعی خواهم کرد منویات شما را کشف کنم تا روی سایر خبرهای تان درک درست تری داشته باشم. تابحال اعتماد بی جائی به خبرهای دیگرتان داشتم زود لو رفتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Puerto Rico
اگه واقعا سرنشینان 206 مقصر بودن پس چرا حاج آقاتون حاضر نیست در جلسه دادرسی شرکت کنه؟؟تا کی میخواین چشماتونو ببندین؟
رضا رئوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
3
2
مگه محمود کریمی بوده؟!
ناشناس تو ظاهرا خودت آتیش بیار معرکه ای. اینا که اصلا اسمی از کسی نبردن!! تو خودت داری این موضوع رو به کریمی نسبت میدی!!
واقعا که!
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates
بابا به تو می گن خبرخوان حرفه ای! عکسشم که روی همین سایت تدبیر 24 دو سه جا پخش کردن. ما رو باش با کی داریم حرف می زنیم.
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
2
**اما ماجرای محمود کریمی ...!

خبرگزاری فارس ماجرای تیراندازی اتوبان بابایی محمود کریمی را اینگونه روایت کرده است: یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند.

براساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.
منبع خبرگزاری فارس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
4
2
ببین خاله تدبیر جان ؛ اگه واقعاً ارازل و اوباش بوده اند که تو گند زدی ...
برو ببین چقدر مردم را به انحراف کشاندی و و فردای قیامتت رو سه قبضه ...
ولی اگر راست باشه و فقط بخاطر درگیری لفظی هفت تیر کشی شده و واقعاً اون 206 یک زن و شوهر بودند باید می دیدی که آیا اون زن و شوهر واقعاً سالم بوده اند و یا ارازل و اوباش ؟ چونکه ما زن و شوهر ارازل و اوباش هم در جامعه زیاد داریم ؛ اتفاقاً خیلی هم خطرناکند
مگر این همه زن و شوهر دزد و یا معتاد و یا اوباش رو نمی بینی ؟
و یا اینکه نه اصلاً زن و شوهره سالم بودند ؛ شیخ محمود لات بازی درآورده و راننده ی 206 دیده جلو زنش خیت داره می شه و به غیرتش برخورده و اومده درگیر شده و محمود جون هم هفت تیر کشیده و الا آخر ...
در این صورت هم بهتر بود اون خبرنگارهای گَل و گشادت رو می فرستادی اخبار دقیق تر ی می گرفتند و بعد با زبان بهتری محمود جونت رو خراب می کردی ؛ اینطوری واقعاً خریت کردی ... راستش دیگه دوره ی این نوع خراب کردن ها گذشته ؛ مال زمان شیخ محمود خان بود که گذشت ؛ در آخر الحق و الانصاف خراب کردی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما احیانا اونجا بودی؟؟؟؟؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
2
اخه چرا بعضي ما مردم ايران اينقدر دهن بين و جو گير و اهل چاخان کردنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ما اهل خراب کردن ديگرانيم؟
اخه انصاف کجاست؟
هر کس حاج محمود کريمي رو بشناسه اولا مي دونه ايشون بسيار مهربون و با اخلاقه
دوم : اگر زوج بودن يعني دو نفر يکي زن يکي شوهر درسته ؟ ايشون چرا بايد بياد کلت بکشه؟ فوقش ايشون رو با اصلا قمه تهديد کردن / ايشون دان پنج رزم آوران داره ده نفر قمه به دست رو حريفه چرا بايد کلت بکشه؟
اخه اين مطلب احمقانه رو کي نوشته ؟
مطمن باشيد يه ادم معمولي اين کار رو نمي کنه چه برسه حاج محمود
در ضمن يه مشت ارازذل اوباش جلوي ايشون و خانوادش رو گرفتن ايشون براي محافظت زن و بچش اسلحه کشيده
جرمه ؟
هر کي باشه از خانوادش دفاع نمي کنه؟
ايشون ادم معوملي نيست هزار تا دشمن سلفي و تکفيري به خون ايشون تشنن بايد اسلحه داشته باشه
حقيقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
بسم الله،
سلام،
تخريب مداح اهلبيت ع يعنى تخريب خود اهلبيت ع!!!برادر عزيز،خبر شما صحت ندارد۔بترسيد از خدا!!جرا اين مزخرفات را تحويل مردم مىدهيد؟!اصل ماجرا با اين خبرشما از زمين تا اسمان تفاوت دارد!!والله قسم شما مديون اهلبيت ع هستيد!حذف كنيد اين مزخرفات را!
کلاه قرمزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
متاسفم برات تدبیر! از شدت خنگی دست کلاه قرمزی رو هم از پشت بستی!
نظر شما: