امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

کمیسیون امنیت آماده معرفی افراد پشت پرده رفتارهای احمدی‌نژاد به مردم است

« این آمادگی را داریم به مردم بگوییم چه کسانی پشت پرده رفتارهای رییس‌جمهور بودند و اجازه دادند آقای احمدی‌نژاد آن رفتارها را در مجلس انجام دهد.»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر هیات رییسه مجلس به ما این مسئولیت را محول کند که در مورد اتفاقات دیگر حاشیه‌ای در مجلس تحقیق کنیم این آمادگی را داریم به مردم بگوییم چه کسانی پشت پرده رفتارهای رییس‌جمهور بودند و اجازه دادند آقای احمدی‌نژاد آن رفتارها را در مجلس انجام دهد.

به گزارش تدبیر24 به نقل ازایسنا، حسین نقوی‌حسینی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های یکی از نمایندگان در ارتباط با گزارش غائله قم، گفت: عده‌ای در قم اعتراف کردند که مرتکب خطا شدند، چرا ما اصرار داریم که بگوییم اینطور نبوده است و دیگران را متهم می‌کنیم.

وی افزود: من متاسفم که صحبت‌های رهبری را تحریف و به نفع خود از آن استفاده می‌کنیم. من باید به آقای رسایی که فرمودند چرا کمیسیون به چهار مورد دیگری که رهبری گفته‌اند رسیدگی نکرد عرض کنم که اگر هیات رییسه مسئولیت رسیدگی به آن‌ها را به ما بدهد ما این کار را انجام خواهیم داد و این آمادگی را داریم که بگوییم پشت پرده مسائل چه کسانی بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در مورد انتقادات به برخی از مواد گزارش، گفت: ما اداره اطلاعات قم را متهم به نقص کار کردیم و این موضوع درست بود و بعدها نیز تایید شد. ما برای بند بند گزارش سند داریم و این آمادگی وجود دارد که هر زمان که لازم باشد آنها را ارائه کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: