تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

ناکامی شورشیان سوری/خبر فوری

ناکامی شورشیان سوری درحمله به شرکت کنندگان در نماز عید فطر
شورشیان سوری یک کاروان نظامی وابسته به ارتش سوریه را که عازم شرکت در نماز عید فطر بود هدف حمله قرار دادند اما با اینحال آسیبی به رهبر این کاروان وارد نشد.
به گزارش العربیه؛ یکی از ژنرال‌های شورشیان سوری اعلام کرد که مخالفان دولت سوریه یک کاروان نظامی وابسته به ارتش این کشور را که در حال حرکت به سمت مسجدی برای شرکت در نماز عید فطر بود هدف قرار دادند اما با اینحال به فرمانده این کاروان آسیبی وارد نشده است.
این در حالی است که منابع آگاه سوری دیروز اعلام کردند در جریان حملات عناصر مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» به این روستاها، تروریست‌های مسلح 120 غیرنظامی ساکن این مناطق را به قتل رسانده و 50 زن را نیز به ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
منبع مذکور افزود: اقدام عناصر مسلح جبهه النصرة در ربودن زنان این مناطق با هدف مبادله آنها با 3 سرکرده این جبهه است که توسط نیروهای امنیتی ارتش سوریه در لاذقیه به اسارت گرفته شدند.
منبع:تسنیم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: