نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 05
کد خبر: ۱۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

زمان حضور بازرسان آژانس در ایران

بر اساس تفاهم نامه ای که با آمانو در شش بند داشته ایم، قرار بر این شد که بازرسان برای بازدید از معدن گچین به ایران سفر کنند.
تدبیر24: رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بین ماه های ژانویه و فوریه به ایران می آیند.

علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم ترحیم همسر سفیر فلسطین در تهران، درباره بازدید بازرسان از معدن گچین، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه ای که با آمانو در شش بند داشته ایم، قرار بر این شد که بازرسان برای بازدید از معدن گچین به ایران سفر کنند

وی درباره اینکه پیشنهاد شده تیم ناظرین به کارشناسان هسته ای کشور اضافه شوند، گفت: بنا به دستور مقامات بالاتر این کارشناسان اضافه شده اند اما چیزی در مورد صحبت های نمایندگان مجلس و یا پیشنهاد نظارت آنان نمی دانم.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: منظور کارشناسان سازمان انرژی اتمی است.

صالحی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد اضافه شده با تیم قبلی هماهنگ هستند؟ این ها همگی یک تیم هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: