تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

واکنش مهاجم تراکتور به بازگشت جلالی

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل اینکه در روز بازی با فجرسپاسی روی نیمکت نشستم، ناراحت شدم و مصاحبه من در خصوص مجید جلالی از روی ناراحتی‌ام بود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، سعید دقیقی درباره مصاحبه‌اش علیه مجید جلالی بعد از جدایی از تراکتورسازی و بازگشت مجدد این مربی به نیمکت تراکتور، اظهار داشت: من در بازی با فجرسپاسی انگیزه زیادی برای بازی کردن و گل زدن داشتم اما وقتی دیدم در ترکیب اصلی نیستم، ناراحت شدم. دوست داشتم در این بازی به تیم تراکتورسازی کمک کنم، چون بدنم آماده بود و انتظار داشتم فیکس باشم.

دقیقی گفت: البته باید قبول کنم که تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است و او صلاح تیم را بهتر از هر کسی می‌داند. نباید از نیمکت نشینی ناراحت می‌شدم، مصاحبه من در خصوص آقای جلالی از روی ناراحتی بوده و منظور خاصی نداشتم.

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: همیشه سعی کرده‌ام که بدون حاشیه باشم و بیشتر به فکر بازی کردن و گل زدن هستم، با این حال بازهم می‌گویم که مصاحبه ام در خصوص جلالی از روی ناراحتی بوده است.

وی افزود: امیدوارم اتفاقات اخیر باعث بهتر شدن شرایط تیم تراکتورسازی شود و ما بتوانیم با کسب نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: