تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

هوای امروز تهران در شرایط ناسالم

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران از شرایط ناسالم هوای شهر تهران در امروز برای گرو‌های حساس خبر داد.
تدبیر24:  محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای شهر تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران، وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.


وی با بیان این‌که شاخص کیفیت هوای تهران ۱۳۲ است، گفت: در واقع هوای شهر تهران در شرایط ناسالم برای افراد حساس از جمله افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی،کودکان و سالمندان قرار دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران ادامه داد: هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم است و این امر تا فردا نیز ادامه دارد ولی از میزان آن کم خواهد شد؛ توصیه می‌شود بیماران قلبی و ریوی و کودکان و سالمندان از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: