ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۱۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

آرزوی ربیعی درباره تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی و همدلی به وجود آمده در مجموعه مدیریتی تأمین‌اجتماعی را باعث افزایش امیدواری برای رفع مشکلات و ارتقاء‌ خدمت‌رسانی دانست و گفت: شرایط موجود تأمین‌اجتماعی بهترین وضعیت را برای موفقیت این سازمان به وجود آورده است و مجموعه مدیریتی فعلی این سازمان باید به بهترین نحو ممکن برای خدمت به بیمه‌شدگان و رفع مشکلات اقدام کند.
تدبیر24: دکترعلی ربیعی در جلسه مشترک اعضای هیأت‌ مدیره و شورای معاونین سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه نتیجه اقدامات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید در ماه‌های آینده مشخص می‌شود، افزود: تحولات سازمان تأمین‌اجتماعی نیز ثمرات و نتایج مطلوبی به دنبال دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایتمندی آحاد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران عزیز از تأمین‌اجتماعی باشیم.

وی سالم‌سازی تشکیلات سازمان تأمین‌ اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ امیدواریم به زودی بتوانیم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان سازمان پاک معرفی کنیم.

وی تحول ساختاری، پویایی و چابک شدن این سازمان را از دیگر موارد نیازمند توجه عنوان کرد و اظهار داشت:‌ تأمین‌اجتماعی از جمله سازمان‌هایی است که به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و عملکرد این سازمان می‌تواند در رضایتمندی و یا نارضایتی جامعه از دولت به صورت بسیار برجسته‌ای تأثیرگذار باشد.

لزوم شناساندن تأمین‌اجتماعی به جامعه و ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای از دیگر مسائل مطرح شده از سوی دکتر ربیعی بود که در این رابطه تلاش برای معرفی سازمان تأمین‌اجتماعی به جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ با انعکاس صحیح و توأم با برنامه‌ریزی خدمات تأمین‌اجتماعی به جامعه شاهد ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای خواهیم بود.

ربیعی تعامل مطلوب تأمین‌اجتماعی با سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را خواستار شد و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارتخانه‌های مختلف و سازمان‌های گوناگون در ارتباط است و تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، ارتقاء خدمات تأمین‌اجتماعی را به دنبال دارد.

وی رضایتمندی جامعه را هدف اصلی تمامی اقدامات و خدمات تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: رضایتمندی مردم باید به صورت دائمی مورد ارزیابی قرار گیرد و برای ارتقاء رضایتمندی تلاش کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: