بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

رویانیان در تمرین استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه علی فتح‌الله زاده در محل تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد.
تدبیر24: در راستای کاهش تنش‌ها و حاشیه‌ها قبل از داربی دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال، مدیران عامل این دو باشگاه امروز (پنج‌شنبه) به اتفاق یکدیگر در محل تمرین تیم‌های یکدیگر شرکت می‌کنند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ساعت 11 صبح در محل تمرین تیم استقلال (کمپ مرحوم ناصر حجازی) حاضر شد و قرار است این دو ساعت 15 هم در محل تمرین تیم پرسپولیس حضور بهم رسانند.

رویانیان در این تمرین با اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال خوش و بش صمیمانه ای داشت و دقایقی نیز با هواداران تیم فوتبال استقلال صحبت کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با خنده به برخی کری ها پاسخ داد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیز بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: