تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

رئیس سازمان هواپیمایی در مهرآباد برای پیگیری تاخیر

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، عليرضا جهانگيريان ضمن گفت و گو با جمعي از مسافران معترض به تأخير پرواز برخي شركت هاي هواپيمايي به مقاصد اصفهان ...

تدبیر24: حضور رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در فرودگاه مهرآباد به منظور بررسي علل تاخير پروازها رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، صبح امروز به منظور بررسي گلوگاهها و علل تاخير پروازها در فرودگاه مهرآباد حضور يافت و از روند نحوه پذيرش مسافر و انتقال آنها به هواپيما، جدول پروازهاي جاري، نحوه كنترل ترافيك هوايي، باندهاي خزش راهها و محل پاركينگ هواپيما، پيشرفت و بهسازي سطوح پروازي فرودگاه بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، عليرضا جهانگيريان ضمن گفت و گو با جمعي از مسافران معترض به تأخير پرواز برخي شركت هاي هواپيمايي به مقاصد اصفهان، آبادان و مشهد، در فرودگاه مهرآباد و همچنين عدم اطلاع رساني به موقع و صحيح از سوي نمايندگان اين شركت ها، اظهارداشت: ساماندهي تاخيرات پروازي شركت ها در دستور كار سازمان هواپيمايي كشوري قرار دارد و در صورت عدم همكاري شركت هاي هواپيمايي با آنها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
معاون وزير راه و شهرسازي ضمن تاكيد بر لزوم اطلاع رساني صريح و شفاف به مسافران به هنگام بروز تاخير پروازها گفت:‌ شركت هاي هواپيمايي موظفند به هنگام بروز تاخير در پروازها نسبت به اطلاع رساني دقيق و لازم به مسافران اقدام كنند.
وي افزود: به همين منظور عصر امروز جلسه اي با حضور نمايندگان شركت هاي هواپيمايي، شركت فرودگاههاي كشور و ساير دست اندركاران صنعت حمل و نقل هوايي به منظور ارائه راهكارهاي مناسب در خصوص كاهش تاخيرات پروازي، تسهيل و روان سازي پروازها تشكيل خواهد شد.
رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه در اين جلسه تصميمات لازم پيرامون نحوه اطلاع رساني به موقع به مسافران اخذ خواهد شد اظهاراميدواري كرد با اتخاذ تدابير لازم روند نزولي تاخيرات پروازي را شاهد باشيم.
جهانگيريان در پاسخ به اين سوال كه سازمان هواپيماي كشوري چه مكانيزمي براي برخورد با شركت هاي هواپيمايي كه از تاخيرات پروازي طولاني برخوردار هستند، گفت: براساس آيين نامه هاي موجود برخوردهاي لازم با اين گونه شركت ها به عمل مي آيد به گونه اي كه طي ماههاي اخير به منظور رسيدن به نظم قابل قبول پروازي ساعت پروازي برخي از اين شركت هاي هواپيمايي را كاهش داديم.
معاون وزير راه و شهرسازي همچنين از استقرار ميز پاسخگو در فرودگاه مهرآباد توسط شركت هاي هواپيمايي خبرداد و گفت: با استقرار اين ميز نمايندگان شركت هاي هواپيمايي موظفند به هنگام بروز تاخير و يا هر گونه مشكلي در روند انجام پروازها به مسافران پاسخگو باشند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: