تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

رویانیان را به زور در هیات مدیره نگه داشتیم

علی پروین گفت: به عشق هواداران جلو آمده‌ام و به هیچ عنوان سر تمرین پرسپولیس نمی‌روم
تدبیر24: سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی داشتیم که در آن با استعفای رویانیان موافقت شد. البته او خودش روی این استعفا اصرار داشت. با این حال ما او را به زور در هیات مدیره نگه داشتیم.

او ادامه داد: اعضای هیات مدیره فعلا من را به عنوان سرپرست انتخاب کرده‌اند. ما به عشق هواداران جلو آمده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم و سهمیه آسیا را هم بگیریم.

پروین با بیان اینکه به هیچ عنوان سر تمرین پرسپولیس نمی‌رود درباره این سوال که با بدهی 40 میلیاردی باشگاه چه می‌کنید گفت: فعلا که مشخص نشده بدهی چقدر است. باید فکری برای این موضوع هم بکنیم.

البته این سوال در حالی از پروین پرسیده شده که رویانیان بدهی 40 میلیاردی پرسپولیس را "دروغ" خوانده است.

او در پاسخ به این سوال که شایعه شده علی دایی هم می‌خواهد استعفا بدهد گفت:‌خیر. این صحبت به هیچ عنوان درست نیست و از او می‌خواهیم که با قدرت به کارش ادامه دهد. مدیریت باشگاه هم پشت او خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: