تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

معافیت‌های صیادان سیستان و بلوچستانی از مالیات

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اسکله‌های صیادی جنوب استان خواستار تشکیل کارگروه دریا و شورای گفت‌وگو در راستای توسعه صنایع شیلاتی شد
تدبیر24: منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در بازدید از اسکله چند منظوره "جد" در جنوب استان اظهار کرد: توسعه اسکله‌ها نقش بسزا و اثر‌بخشی در اشتغال مردم دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود برخی از مشکلات در اسکله‌های استان، باز هم سیستان و بلوچستان بیش از 80 درصد تن ماهیان کشور را تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تغییر باید گام‌های بلندی برداشته شود، خواستار بازنگری در خصوص اعطای تسهیلات‌ و روان سازی مشکلات پیش روی صیادان و فعالان بخش شیلاتی شد.

هاشمی افزود: معافیت‌های مالیاتی شامل حال صیادان می‌شود تا برخی از مشکلات این قشر از افراد جامعه بر طرف شود.

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار کار احداث تعداد 6 اسکله توسط ادره کل بنادر و دریانوری از سال 90 در استان آغاز شده است.

وی افزود: با احداث و اتمام عملیات اسکله‌های کیشاب، رودیک، گواتر، جیردف، کوردیم و جد بستر‌های لازم به منظور توسعه و کمک به معیشت مردم منطقه بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: