بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

معافیت‌های صیادان سیستان و بلوچستانی از مالیات

استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اسکله‌های صیادی جنوب استان خواستار تشکیل کارگروه دریا و شورای گفت‌وگو در راستای توسعه صنایع شیلاتی شد
تدبیر24: منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در بازدید از اسکله چند منظوره "جد" در جنوب استان اظهار کرد: توسعه اسکله‌ها نقش بسزا و اثر‌بخشی در اشتغال مردم دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود برخی از مشکلات در اسکله‌های استان، باز هم سیستان و بلوچستان بیش از 80 درصد تن ماهیان کشور را تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تغییر باید گام‌های بلندی برداشته شود، خواستار بازنگری در خصوص اعطای تسهیلات‌ و روان سازی مشکلات پیش روی صیادان و فعالان بخش شیلاتی شد.

هاشمی افزود: معافیت‌های مالیاتی شامل حال صیادان می‌شود تا برخی از مشکلات این قشر از افراد جامعه بر طرف شود.

استاندارسیستان و بلوچستان گفت: با هدف ایجاد اشتغالزایی، محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار کار احداث تعداد 6 اسکله توسط ادره کل بنادر و دریانوری از سال 90 در استان آغاز شده است.

وی افزود: با احداث و اتمام عملیات اسکله‌های کیشاب، رودیک، گواتر، جیردف، کوردیم و جد بستر‌های لازم به منظور توسعه و کمک به معیشت مردم منطقه بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: