نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۱۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

دیدار ضرغامی و رئیس سازمان سینمایی

دکتر "حجت‌الله ایوبی" معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با مهندس"عزت‌الله ضرغامی" رئیس سازمان صدا و سیما دیدار و گفت‌وگو کرد.

تدبیر24: در این دیدار و نشست دوستانه که به میزبانی سازمان صدا و سیما در ظهر روز پنج شنبه 3 بهمن برگزار شد، توافق در زمینه موضوعاتی چون: پخش مستمر فیلم‌های مستند و کوتاه از شبکه مستند،توجه ویژه سازمان صدا و سیما به رایت فیلم‌های سینمایی، تشکیل کمیته مشترک برای حل مشکلات میان سینماگران و تلویزیون،پوشش مطلوب جشنواره بین المللی فیلم فجر،کمک به تبلیغ فیلم ها و پخش مطلوب‌تر تیزرهای سینمایی و ... حاصل شد.

رئیس سازمان صدا وسیما در این نشست، از آرامش ایجاد شده بر فضای سینمای کشور و به کارگیری مدیران صاحب نام و کارآزموده به عنوان دستاوردی مهم یاد کرد و جو حاکم بر سینمای امروز ایران را امیدوار کننده برشمرد.

در این نشست "علیرضا رضا داد"مشاور ارشد سازمان سینمایی و دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر،"حجت‌الله ایوبی"را همراهی می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: