تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۱۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
بیانیه شماره هـای 4 و 5 قرارگاه حماسه اقتصـادی

دعوت عمومي قرارگاه حماسه اقتصادي

پيرو فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تحقق "حماسه اقتصادي" و به منظور توسعه و رونق فعاليت‌هاي اقتصادي در بخش صادرات محصولات و خدمات، "قرارگاه حماسه اقتصادي ...
تدبیر24: جمعی از فعالین اقتصادی در راستای خلق حماسه اقتصادی و رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی مجموعه ای را در تحت عنوان «قرارگاه حماسه اقتصادی» سامان دادند. این قرارگاه که طی اعلام موجودیت خود تاکنون پنج بیانیه را صادر کرده در پی هم افزایی میان اضلاع مختلف حوزه های اقتصادی در عرصه های متکثر است.

پس از انتخابات 24 خرداد 92 و خلق حماسه سیاسی اذهان بسیاری از فعالین و کنشگران عرصه اقتصادی به دومین محور شعار سال معطوف گردید.

پس از انتخابات، جمعی از فعالین اقتصادی در راستای خلق حماسه اقتصادی و رونق بخشی به فعالیت های اقتصادی مجموعه ای را در تحت عنوان «قرارگاه حماسه اقتصادی» سامان دادند.

این قرارگاه که طی اعلام موجودیت خود تاکنون پنج بیانیه را صادر کرده و در پی هم افزایی میان اضلاع مختلف حوزه های اقتصادی در عرصه های متکثر است.

در پی بیانیه های 4 و 5 این مجموعه را که جنبه فراخوانی فعالین عرصه تجارت و صنعت و معدن دارد را در پی می خوانید:

 

دعوت عمومي قرارگاه حماسه اقتصادي(اطلاعیه شماره 4)

پيرو فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تحقق "حماسه اقتصادي" و به منظور توسعه و رونق فعاليت‌هاي اقتصادي در بخش صادرات محصولات و خدمات، "قرارگاه حماسه اقتصادي" طي اطلاعيه ‌شماره 4  از تمامي فعالان اقتصادي در اين بخش دعوت بعمل مي‌آورد.

كميته تخصصي تجارت "قرارگاه حماسه اقتصادي" بمنظور برنامه‌ريزي و اجراي برنامه صادرات جهشي از كليه علاقمندان به صادرات و توسعه فعاليت‌هاي صادراتي اعم از

1- توليدكنندگان صنفي و صنعتي 

2- صاحبان كالا و خدمات صادراتي

3- صادركنندگان شامل شركت هاي بازرگاني و تعاوني

4- سرمايه گذاران علاقمند به مشاركت در بخش صادرات 

دعوت بعمل مي‌آورد تا در صورت تمايل نسبت به تكميل فرم همكاري از طريق وب سايت www.economicec.com ‌ و يا ارسال اطلاعات از طريق ايميل trade@economicec.com اقدام نمايند.

بديهي است پس از ارزيابي و بررسي كارشناسان در كارگروه‌هاي آمايش و پژوهش و كميته تخصصي تجارت، نتيجه‌ از طريق سامانه پيامك3000202020 به اطلاع خواهد رسيد.

اميد آنكه بتوانيم با تجميع توانمنديها گامي موثر در توسعه صادرات و رونق كسب و كار برداريم.

 

دعوت عمومي قرارگاه حماسه اقتصادي(اطلاعیه شماره 5)

پيرو فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تحقق "حماسه اقتصادي" و بمنظور حمايت از توليد ملي و رونق كسب و كار، "قرارگاه حماسه اقتصادي" طي اطلاعيه ‌شماره 5  از تمامي فعالان اقتصادي در اين بخش دعوت بعمل مي‌آورد.

 

كميته تخصصي صنعت و معدن "قرارگاه حماسه اقتصادي" بمنظور رونق كسب و كار و حمايت از توليد و توانمنديهاي ملي، از كليه صاحبان و مديران صنايع و بنگاههاي توليدي، سرمايه‌گذاران و بازرگانان كه آماده همكاري و مشاركت در بخش‌هاي ذيل مي‌باشند، دعوت به عمل مي‌آورد:

1-‌ راه‌اندازي مجدد صنايع و بنگاههاي توليدي تعطيل و نيمه تعطيل 

2- بهره‌برداري از ظرفيت كامل صنايع و معادن

3- تامين تجهيزات و مواد اوليه مورد نياز

4- بازاريابي داخلي و بين‌المللي جهت فروش و صادرات محصولات و خدمات

5- ارائه مشاوره در راه‌اندازي، توسعه، بازاريابي، تبليغات و بسته‌بندي، صادرات محصولات و خدمات 

6- جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي 

در صورت تمايل نسبت به تكميل فرم همكاري از طريق وب سايت www.economicec.com ‌ و يا ارسال اطلاعات از طريق ايميل indust@economicec.com اقدام نمايند.

بديهي است پس از ارزيابي و بررسي كارشناسان در كارگروه‌هاي آمايش و پژوهش و كميته تخصصي صنعت و معدن، نتيجه‌ از طريق سامانه پيامك3000202020 به اطلاع خواهد رسيد.

اميد آنكه بتوانيم با تجميع توانمنديها گامي موثر در رونق كسب و كار برداريم.

منبع:خرداد

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: