تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

قول 100 روز برای روحانی نیست

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی رئیس جمهور با تأکید براینکه آقای روحانی نگفتند مشکلات اقتصای را ۱۰۰ روزه حل می‌کنند از برنامه دولت برای تقدیم لایحه بودجه ۹۳ قبل از ۱۵ آذر خبر داد.


محمد باقر نوبخت عصر امروز (دوشنبه 21 مردادماه) در جلسه علنی مجلس در دفاع از برنامه‌ها، خط مشی و کابینه دولت یازدهم پشت تریبون قرار گرفت و به ایراد سخنانی پرداخت.

وی با تأکید براینکه هدف اصلی برنامه دولت بهبود معیشت است، ضمن ارائه توضیحاتی درباره هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: برخی از نمایندگان مخالف امروز گفتند وضعیت پرداخت یارانه ها مبهم است ولی باید گفت قانون پرداخت یارانه ها مادامی که اصلاح نشود، مورد اجرا قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی دولت یازدهم اضافه کرد: پرداخت یارانه ها تا پایان مرحله نخست و آغاز مرحله دوم به همین شکل ادامه می یابد. البته سیاست ما این است که در مرحله دوم افزایش یارانه ها را به سمت اقشار کم درآمد ببریم.

نوبخت درباره انتقادات وارده به دولت در خصوص عدم هماهنگی تیم اقتصادی کابینه یازدهم، گفت: در خصوص هماهنگ تیم اقتصادی دولت نیز تردیدی وجود ندارد.

این عضو کابینه دولت یازدهم در پاسخ به انتقادات وارده مبنی براینکه چطور آقای روحانی می تواند مشکلات اقتصادی کشور را 100 روزه حل کند، ادامه دادبرخی از نمایندگان محترم گفتند آقای روحانی گفته مشکلات کشور را 100 روزه حل میکند. هیچوقت روحانی نگفته که من 100 روزه مشکلات کشور را حل می‌کنم. بلکه آنچه تسریع شد و الان هم مورد تاکید حقیر است، این است که ما برای حل مشکلات اقتصادی برنامه داریم و حتی برای 100 روز اول برنامه داریم.

وی دیگر برنامه دولت را برنامه ریزی برای تقدیم به موقع و شاید زودتر از موقع لایحه بودجه 93 اعلام کرد و گفت: در صد روز اول تقدیم لایحه بودجه 93 را تقدیم میکنیم. دولت خود را موظف میداند قبل از 15 آذر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند.

منبع:تسنیم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: