بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

2 کشته در سیل سیستان و بلوچستان

صاحب گل صالحی افزود: یک خودروی تویوتا با چهار نفر سرنشین در حال تردد در محور اسپکه به چانف مرکز بخش آهوران بودند که در رودخانه جسیس گرفتار سیل شدند.

وی اظهار کرد: شیب تند رودخانه، جاری بودن آب زیاد در این رودخانه فصلی خودروی مذکور را واژگون کرد، و این حادثه منجر به کشته شدن کودک خردسال بنام سعید بلوچی 7 ساله و یک نفر بنام عبدالرحیم 40 ساله شد.

وی گفت: در این خودرو چهار نفر بودند که دو نفر پس از واژگون شدن خودرو به درخت گز وسط رودخانه آویزان شدند و نجات پیدا کردند.

وی تصریح کرد: جسد این دو نفر با تلاش مردم محلی در پایین دست چانف پیدا شد.

وی بیان کرد: با فوت این دو نفر و دو کودک خردسال در روستای پامنت لاشار که در آب غرق شدند، شمار کشته‌های سیل شهرستان نیکشهر به چهار نفر رسید.

صالحی گفت: رودخانه‌های فصلی این شهرستان به دلیل کوهستانی بودن منطقه در کمتر از یک ساعت بارندگی آب زیادی جاری و به سرعت از دسترس خارج می‌شوند.

وی خواستار اعتبار ویژه برای پل سازی و ابنیه فنی جاده‌های روستایی شد و افزود: حتی یک جاده روستایی پل ندارد و در کمترین بارندگی تمامی محورهای مواصلاتی مسدود خواهند شد.

بخش آهوران از توابع شهرستان نیکشهر در 125 کیلومتری نیکشهر واقع شده است.

به گزارش ایسنا،‌سیل اخیر در شهرستان نیکشهر بیش از 13 میلیارد تومان به زیرساخت‌های راه، برق، مخابرات، مسکن روستایی خشتی و گلی، کشاورزی، طرح‌های آبخیزداری و ... وارد کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: