تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
پایان تاخیرها

نوبخت: تقدیم لایحه بودجه 93، قبل از نیمه آذر

برنامه​های دولت در 100 روز اول، بخشی از سخنان معاون روحانی در جلسه بررسی رای اعتماد به کابینه یازدهم بود.

تدبیر24: محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور در دفاع از کابینه یازدهم در مجلس گفت: از اینکه باز در جمع نمایندگان مجلس قرار دارم، خدا را شکر می​کنم. در سخنان مخالفان کابینه، نکاتی بود که تلاش می​کنم به چهار مورد از آنها پاسخ بگویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مخالفان گفته بود، در برنامه دولت یازدهم به «حماسه اقتصادی» بی​توجهی شده است، گفت: با افزایش قدرت خرید خانوارها و اشتغالزایی، تولید ثروت مدلی و توزیع عادلانه ثروت ایجاد شده کوشیده​ایم که به حماسه سیاسی جامه عمل بپوشانیم. دولت در برنامه خود به بحث بهبود فضای کسب و کار و اجرای سیاست ههای کلی اصل 44 قانون اساسی تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان به  نامعلوم بودن وضعیت پرداخت یاارنه نقدی در دولت یازدهم اشاره کرده اند به نقل از روحانی تاکید کرد که این دولت به تعهد خود در ادامه پرداخت یارانه​ها عمل خواهد کرد وتا پایان مرحله اول اجرای این قانون، همچنان همین میزان یاارنه را پرداخت می​کند.

معاون روحانی با بیان اینکه کابینه دولت باید با هماهنگی تعیین شده به حرکت خود ادامه دهد، درباره برنامه 100 روزه دولت تدبیر و امید نیز اظهار داشت: آقای روحانی هرگز در سخنان خود نگفته است که مشکلات کشور را در 100 روز حل می​کند. آنچه که ایشان گفتند این بود که برای حل مشکلات اقتصادی و حتی برای 100 روز اول دولت برنامه دارند. یکی از اقدامات در 100 روزه اول هم ارائه لایحه اصلاح قانون بودجه سال 92 است.

نوبخت از لزوم تخصیص بهینه منابع سخن گفت و افزود: سعی می کنیم این لایحه را با فوریت به مجلس ارائه دهیم. نکته دومی که در 100 روز اول محقق می​شود، ارائه لایحه بودجه 93 در موعد مقرر قانونی است. به عبارتی این لایحه را تا قبل از نیمه اذرماه طبق قانون برنامه پنجم ارائه می​دهیم.

معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور در پایان گفت که برنامه دولت برای 100 روز اول کار قوه مجریه تکثیر شدهو در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: