بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۱۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
مدیر جهاد کشاورزی فردوس خبر داد

افزایش ۲۰۰ برابری تولید عسل در فردوس

مدیر جهاد کشاورزی فردوس با اشاره به افتتاح یکی از طرح های پرورش زنبور عسل در فردوس همزمان با دهه فجر، گفت: تولید عسل در فردوس ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.
تدبیر24: عباسعلی غلامی در گفت وگو با  تسنیم در فردوس، اظهار کرد: پروژه استخر ذخیره آب دو منظوره که شامل کانال کشی، احداث استخرهای ذخیره آب و تجهیز و نوسازی اراضی بوده و از 446 میلیون ریال تسهیلات بانکی برخوردار شده است، به نمایندگی از 16 پروژه آب و خاک این شهرستان افتتاح می شود.
وی از افتتاح 117 طرح باغی در دهه فجر خبر داد و گفت: سه طرح دیگر که شامل احداث باغ، نگهداری و حصارکشی باغات است به نمایندگی از 117 طرح باغی در این دهه افتتاح خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی فردوس با اشاره به افتتاح 146پروژه جهاد کشاورزی شهرستان، تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها اشتغال 164 نفر و بهره مندی 218 خانوار را در پی خواهد داشت.
غلامی با اشاره به افتتاح مجتمع گاو شیری فردوس، گفت: سهم گوشت قرمز استحصالی از 250 هزار رأس دام سبک و 9هزار و 200 رأس دام سنگین 2 هزار تن است.
وی با اشاره به تولید 12هزار و 900 تن شیر از این دام ها، اظهار کرد: این گاوداری اشتغال 300 نفر در بخش دامپروری فردوس را تأمین می کند.
مدیر جهاد کشاورزی فردوس بیان کرد: علاوه بر افزایش 18 درصدی تولید گوشت قرمز، شهرستان فردوس نیز در تولید شیر به میزان 30 درصد رشد داشته است.
غلامی از 600 میلیون تومان سهم آورده صاحب مجتمع گاو شیری خبر داد و گفت: این مجتمع با زیربنای یک هزار متری مسقف، علاوه بر تولید 3 هزار و 500 تن شیر و 20 تن گوشت قرمز در سال، برای 20 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی با اشاره به افتتاح یکی از طرح های پرورش زنبور عسل، از وجود 2 هزار کلنی زنبور عسل در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: صندوق بخش توسعه کشاورزی یکی از دلایل تولید سالیانه 15 تن عسل در سال و ایجاد اشتغال 40 نفری در این حوزه است.
مدیر جهاد کشاورزی فردوس با اشاره به افزایش تولید 200 درصدی عسل در فردوس، اظهار کرد: این افزایش تولید در حال حاضر از 4 تن به 14 تن عسل در سال رسیده است.
غلامی بیان کرد: واحد پرورش ماهیان سردابی و گرمابی نیز یکی از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است که به میزان 200هزار قطعه بچه ماهی گرمابی و سردابی را در منطقه گرم و خشک فردوس تولید می کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: