ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۱۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
جشنواره فیلم فجر/یادداشتی بر فیلم همه چیز برای فروش

روایتی بی منطق و زجرآور

بازیگرهای نقش فرعی نقشهای خود را به زیبایی ایفا کرده اند ( مریلا زارعی، ساعد سهیلی،حبیب رضایی و...) ولی بازی بازیگران اصلی( صابر ابر و مزدک میر عابدینی) قربانی بی منطقی فیلم شده است.
تدبیر24: دومین فیلم امیر ثقفی بعد از فیلم متوسط "مرگ کسب و کار من است" فیلم خوبی از کار در نیامد. شاید فیلمنامه برای خواندن جذاب بوده است که بازیگران خوب و توانایی بازی در این فیلم را قبول کرده اند اما در عمل و در فیلم خبری از جذابیت، منهای سکانس های معدودی که ما فقط ار نظر بصری لذت می بریم نیست.

کارگردان سینما را میشناسد ، فیلم بین است اما این ها دردی را دوا نمی کند،فیلمساز فقط باید فیلم خوب بسازد؛ قصه را درست و دلچسب تعریف کند و بعد هر چه می خواهد بگوید. عشق به سینمای روسیه و ورزشهای رزمی در این فیلم دیده می شود همه باید در فیلم حل شود و به کار بیاید که این اتفاق نمی افتد.

بازیگرهای نقش فرعی نقشهای خود را به زیبایی ایفا کرده اند ( مریلا زارعی، ساعد سهیلی،حبیب رضایی و...) ولی بازی بازیگران اصلی( صابر ابر و مزدک میر عابدینی) قربانی بی منطقی فیلم شده است.(1)



تاریخ سینما به ما یاد داده که تلخ ترین و زجرآورترین قصه ها را باید برای مخاطب شیرین تعریف کرد.

(1) : چرایی منطقی نبودن داستان پس از اکران بیان خواهد شد.

نادر لواسانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: