بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۷۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)؛

دیدار مقام معظم رهبری با همافران

دیدار فرماندهان، مسوولان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب
تدبیر24: فرماندهان، مسوولان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) امروز (شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش تدبیر24 از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند: راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزش ها است، همانطور که امام بزرگوار این طوربودند، هیچ نباید این صراحت را از دست داد.

ایشان تصریح کردند: تاکتیک ها را می توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا می کند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند، حادثه 19 بهمن از این قبیل بود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: قدرت های مداخله گر می خواهند به مردم کشورها القا کنند که استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می کنند.

مشروح خبر این دیدار متعاقباً منتشر می شود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
روحانی مچکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
0
رهبری در رابطه با امریکا گفتتد ببینید دو رویی را در جلسات خصوصی با مسئولین کشور یک چیز می گویند و بیرون جلسات یک چیز دیگر
نظر شما: