تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳

بی لیاقتی فردوسی پور در صدا و سیما

برنامه 90 اگر پر بیننده است به خاطر همین حرف های غیرمنطقی و حاشیه سازی های ناصواب است، این هم نمونه ای از کار رسانه ای است.
برنامه 90 اگر پر بیننده است به خاطر همین حرف های غیرمنطقی و حاشیه سازی های ناصواب است، این هم نمونه ای از کار رسانه ای است.

 

 استاندار فارس با انتقاد از برنامه 90 گفت: انتظار داریم مسئولان صدا وسیما از مردم فارس و شیراز به دلیل توهینی که مجری این برنامه به آنان کرده، عذر خواهی کنند.


 استاندار فارس با انتقاد شدید از مجری برنامه تلویزیونی 90، گفت: انتظار داریم مسئولان صدا و سیما رسما از مردم فارس و شیراز به دلیل توهینی که این مجری به آنان کرده، عذر خواهی کنند.


حسین صادق عابدین با اشاره به حوادث رخ داده در بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران، اظهار داشت: یک مجری در رسانه ملی حق ندارد به بهانه اتفاقاتی که در زمینه ورزش افتاده است به فرهنگ، تاریخ و شأن والای مردم این استان بی‌احترامی کند.

 استاندار فارس گفت: این برنامه اگر پر بیننده است به خاطر همین حرفهای غیرمنطقی و حاشیه سازی های ناصواب است، این هم نمونه ای از کار رسانه ای است.


 نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید در مورد رفتار غیرحرفه‌ای صورت گرفته در زمینه زمین فوتبال این ورزشگاه توضیحات لازم را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه تخلفی با این پیمانکار و سایر افراد متخلف برخورد می‌شود.


 نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: رنگ پاشیدن به چمن به‌یقین کاری اشتباه بوده اما نباید به این بهانه به عزت، فرهنگ و تمدن فارس مهد تمدن و فرهنگ ایران‌زمین رنگ توهین پاشید.


 وی تعیین تکلیف انتخابات هیئت فوتبال فارس را از جمله مسائل جدی در زمینه فوتبال این استان دانست و افزود: وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش این وزارتخانه اراده لازم برای برخورد با این تخلف را نداشته و تاکنون اقدامات مقتضی را انجام نداده‌اند.


 وی با بیان این که استانداری فارس اعتبار قابل توجهی را برای بازسازی ورزشگاه حافظیه هزینه کرده است، گفت: مدیریت این استان تلاش ویژه‌ای برای ارتقای سطح کیفیت مسابقات فوتبال در فارس صورت داده است و انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان نیز به وظایف خود در این زمینه بیش از گذشته عمل کند.

منبع:جنوب نیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: