تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۱۷۹۳۲
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
دغدغه های یک کارشناس برجسته امور اجتماعی

دولت تدبیر و امید چرا سرنوشت مدیریت بهزیستی را مشخص نمی کند؟

واقعیت این است که مدیریت راهبردی وتخصصی ،حلقه مفقوده سازمان بهزیستی کشور است که انتظار میرود دولت تدبیر و امید توجه جدی به آن داشته باشد.انتخاب یک مدیر توانمند، باور مند به شعارهای دولت تدبیر و امید و همگام با وزیر تعاون یک ضرورت اساسی است.
تدبیر24: دانش آموخته دکتری جامعه شناسی فرهنگی وعضو هیات علمی دانشگاه است .بیش از 20 سال است که در حوزه های مختلف مسایل اجتماعی به عنوان مدیر ،مشاور،محقق و پژوهشگر فعال است. کارشناس معاونت امور اجتماعی (سابق )وزارت جهاد سازندگی ،مشاور معاونت آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی،مشاور معاونت پژوهشی سازمان ملی جوانان و مشاور معاونت امور اجتماعی ومدیر کل دفتر خدمات بهزیستی روستایی سازمان بهزیستی کشور (84-1377)مهمترین سوابق کاری ایشان میباشد.در حال حاضر هم به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار می باشد و در قالب تشکلهای مردم نهادفعالیت های فرهنگی و خیریه ای متعددی دارد.با آقای دکتر رحمت اله امیر احمدی گپ و گفتی انجام داده ایم درخصوص وضع موجود سازمان بهزیستی و ضرورت های تغییر در تیم مدیریتی آن.

نظر شما راجع به تیم مدیریتی فعلی سازمان بهزیستی چیست؟

سازمان بهزیستی در چند سال اخیر به جای استقرار مدیریت تخصصی، دستمایه حضور سیاسی برخی مدیرانی شده است که در برنامه های اجرایی صرفا به روبنا توجه دارند وبیشتر تبلیغاتی کار می کنند تا از طریق کسب محبوبیت ،ماندگاری خود را حفظ کنند. به عنوان مثال این که تعداد کمپ های ترک اعتیاد از 170 به 700 رسیده جای خوشحالی دارد که رییس سازمان بهزیستی آن را بیان میکند.تجربه کمپ ها ،تجربه شکست خورده ای است و در دنیا امروزه بیشتر به پیشگیری توجه می شود تا درمان.واقعیت این است که مدیریت راهبردی وتخصصی ،حلقه مفقوده سازمان بهزیستی کشور است که انتظار میرود دولت تدبیر و امید توجه جدی به آن داشته باشد.

ضرورت های تغییر در مدیریت سازمان بهزیستی از نظر شما کدامند؟

سازمان بهزیستی علیرغم برخورداری از بودجه وامکانات و نیروی انسانی قابل توجه که بعضا هم عرض بسیاری از وزارت خانه هاست ،امروزه با چالش های بسیاری در حوزه خدمات دهی به جمعیت هدف روبروست.به عنوان مثال از مجموع 5/2 میلیون نفر جمعیت معلول شناسایی شده فقط نیمی خدمات اولیه را در یافت میکنند و این درحالی است که پیش بینی میشود طی ده سال آینده تعداد معلولین به 6 میلیون نفر برسد، در حوزه توانمند سازی خانواده ها و پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیز سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین دستگاه متولی ،کارنامه ضعیفی داشته است که نمودهای آن را در افزایش نرخ طلاق به حدود 20 درصد ،جولان مواد مخدر صنعتی وکاهش میانگین سن اعتیاد ،افزایش کودکان کار و ... میتوان مشاهده نمود. ضعف در بکارگیری و هدایت صحیح خیرین و نیکو کاران و نارسایی در بهره گیری بهینه از منابع مربوط به بخش خیریه ها و مراکز غیر دولتی نیز از دیگر مسایل موجود در این سازمان می باشد.

در چنین شرایطی که سازمان بهزیستی با چالش های بسیاری روبروست،به اعتقاد اکثر کارشناسان انتخاب یک مدیر توانمند ،مورد اعتماد و حمایت رییس جمهور، باور مند به شعارهای دولت تدبیر و امید و همگام با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی یک ضرورت اساسی است.

شما که در دولت های هفتم و هشتم جزو مدیران این سازمان بودید و در دولت های نهم و دهم در قالب تشکل های مردم نهاد به نوعی با این سازمان ارتباط داشته اید ،کارنامه این دولت ها را در مورد سازمان بهزیستی چگونه ارزیابی میکنید؟

در دولت های هفتم و هشتم سازمان بهزیستی یک سازمان پیشرو بود،بسیاری از طرح هایی که امروزه در سازمان بهزیستی اجرا می شود نظیر اورژانس اجتماعی،طرح کاهش طلاق،ساماندهی کودکان کار و خیابان، خانه های امن،مراکز شبه خانواده،روستا مهدهاو..... نتیجه خلاقیتها و نوآوری ها و استفاده از تجارب موفق جهانی در آن دوران بود. در سال های 78 تا 84بخش عمده ای از مدیران سازمان،اساتید مجرب دانشگاه های بزرگ کشور بودند و ترکیب مدیریتی آمیخته ای از دانش و تجربه بود،اما در دولت های نهم و دهم وزن مدیران از نظر دانش و تجربه کمتر شد و نتیجه آن شد که طی 8 سال اخیر و به ویژه 3 سال گذشته ،طرح نوآورانه و برجسته ای در سازمان تعریف و اجرا نشد و بهزیستی تا حدود زیادی به حاشیه رانده شد.

آقای احمدی به عنوان یک کارشناس برجسته مسایل اجتماعی و آشنا به مسایل سازمان بهزیستی چه در خواستی از دولت و بویژه ازوزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در خصوص سازمان بهزیستی دارید؟

با توجه به وسعت خدمات و فعالیت های سازمان و نوع خدمت گیرندگان آن که عمدتا قشر محروم و در معرض آسیب جامعه هستند؛ می بایستی بهزیستی به عنوان یکی از مهم ترین زیر مجموعه های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی باشد و توجه ویژه ای به آن بشود،اما شواهد موجود حکایت از چیز دیگری دارد و مهمترین سند این ادعا نیز این است که سرنوشت راهبردی و مدیریت سازمان مشخص نیست و معلوم نیست آقای وزیر چرا تعیین تکلیف نمی کنند؟

جمله مشهوری از یکی از بزرگان هست با این مضمون که "آنجاکه امید می روید معجزه شکوفه می زند" ،آقای ربیعی امروزه بخش عمده ای از مردم و بویژه خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید چشم به معجزه ای دوخته اند برای برون رفت از شرایط نابسامان خدمات دهی سازمان بهزیستی و در این بین سوالشان از شما این است که چه خدمات برجسته و کارنامه درخشانی از تیم مدیریتی سازمان بهزیستی کشور دیده اید که حاضر به تغییر ریاست این سازمان و به تبع آن برخی مدیران زیر مجموعه نیستید،؟بویژه این که این مدیریت کلان در موارد ی مانع از انجام تغییرات مثبت مدیریتی در ریاست بهزیستی استان ها شده است.

مهمترین مشکلات و ضعف های سازمان بهزیستی از نظر شما کدامند و برای حل آن ها چه پیشنهاداتی دارید؟

عدم اطلاع دقیق از حجم جمعیت هدف و نیازهایی که دارند، عدم هماهنگی و نبود نظام مند ی بین زیر مجموعه های سازمان ،نارسایی در برنامه های پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، محور قرار دادن آسیب دیدگان اجتماعی به جای آسیب های اجتماعی،بی توجهی به مهارت های زیستی جامعه هدف و ضعف در بهره گیری از ظرفیت های خدماتی موسسات خیریه و مردم نهاد از جمله مهمترین ضعف های سازمان بهزیستی کشور است . مهمترین راهکار های حل این مسایل و مشکلات نیز بهره گیری از ظرفیت تشکل های غیر دولتی ومردم نهاد ومشارکت های مردمی،تعامل با سایر دستگاه ها و سازمان ها و حمایت موثر و همه جانبه دولت یازدهم از سازمان بهزیستی است که صد البته لازمه این حمایت، انتخاب مدیری توانا و مجرب با شناخت کافی از حوزه های کاری بهزیستی و از همه مهمتر نزدیک به رییس جمهور و همگام با وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۹
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
3
12
only rouhani
yaghoub
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
6
18
من با نظر آقای دکتر امیر احمدی موافق هستم. آقای وزیر تعاون خیلی زود باید تدبیر و اقدام نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ربیعی همه را .... ....یعنی تداوم ناکارآمدی در سازمان ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وزیر تعاون جرات و عرضه این کارها رو نداره ،آینده به شما ثابت می کنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
3
10
جناب وزیر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خوب آن وزارتخانه محترم بسیار کنجکاویم راز ماندگاری مدیر احمدی نژادی سازمان بهزیستی کشور را از دید حضرتعالی بدانیم.جناب وزیر نوع عملکرد بهزیستی خیلی خیلی بهتر میتواند باشد. بعضی ها در استانها بیداد میکنند. شاید از وزیر کاردان دولت تدبیر و امید انتظار بجایی نداریم. عذرخواهی کنیم؟؟؟؟؟؟......
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
17
من فکر می کنم وزیر محترم ما مددجویان را از دست مدیران سازمان بهزیستی که نظامی هستند و مدیران بهزیستی استان تهران که از دولت قبلی مانده اند نجات بدهد در ضمن اقای وزیر حواست باشه برخی از مدیران فعلی شما از دولت قبل هستند ودارند انهایی را که به روحانی رای داده اند را اذیت نی کنند مدیران ارشد جا مانده از قبل . تورا به خدا اینها را عوض کن ما به اینها رای نداده ایم با تشکر
از کارمندان بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
3
14
با سلام.جانا سخن از زبان ما میگویی.آقای وزیر تعاون چرا این قدر تعلل و مدارا.خواهشا ریاست سازمان بهزیستی را هرچه زودتر عوض کنید.با تشکر
کارشناسان تحصصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
11
4
دوستان عزیز خدایی ، کمی تقوی هم داشته باشید مستندات عملکرد دکتر هاشمی انجه نیست که این اقایان به جهت منافع شخصی خود می نویسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا خیلی چیزها هست که این افراد نمی دانند تا بنویسند چون مدتی است که از سازمان دور هستند و تنها کارشناسان شاغل است که می دانند چه به روز بهزیستی و مددجویان آن آمده است.
حقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
6
سلام من هم با نظر اقا مجید موافقم اقای وزیر توجه داشته باشید. بهزیستی و مخصوصا اداره کل استان تهران و به ویژه دبیر خانه مشارکتها ی مردمی که مجور خیریه ها را صادر میکنند ...مردم را .... میارند بعد میگند دستورالعمل عوض شده اگه زورتان به هاشمی نمی رسه لااقل کارکنان دبیر خانه مشارکتهای استان را عوض کنید که خیرین محترم فقط به خاطر اذیت انها جهت مجوز به وزارتخانه های دیگر مراجه میکنند . سلامت باشید
مددکاران بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
12
4
بهترین دورانی که ما با بیش از 20سال داریم در بهزیستی کار میکنیم و بدور از مسائل سیاسی بوده است همین دوران دکتر هاشمی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا اسم خودتان را بنویسید نه اسم مددکاران و ... را چون این نظر مددکاران با تجربه این سازمان نیست.
نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
6
لطفا با کلماتی مثل تدبیر و امید عوام فریبی نکنید. آقای احمدی با ان همه عناوین مختلف که ردیف کرده اید. مشکل از راس مجموعه یعنی دکتر روحانی است که با دو کلمه تدبیر و امید توانست برای خود و بعضی افراد هم حزبی چند صباحی حکمرانی و ...بیت المال را همچون دیگر مسئولین قبلی ادامه دهد. وجود دکتر هاشمی و انتخاب مدیرانی غیر سازمانی کدام نوید تدبیر و امید است ...به همدیگر . دکتر ربیعی هم همین قدر سبد کالا را مدیریت کند ، تغیر ترکیب بهزیستی پیش کش .
کارشناس بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
3
9
جناب آقای دکتر ربیعی سلام وعرض ادب به پاس پیشینه نیک و قابل قبولتان .آقای ربیعی ،خیلی بیش ازحد معقول در بحث تغییر مدیریت سازمان بهزیستی کشور تعلل فرموده اید.آنچه امروز در بهزیستی در حال وقوع است چیزی نیست جز حفظ مدیران ومنصوبین دولت نهم ودهم (بعبارتی ...) ، .... نگهداشتن کارشناسان ومدیران باتجربه ومتخصص و... .باشید با ادامه این وضعیت ...،رای دهندگان به دولت تدبیر وامید شما را به خاطر این تعلل بیش از حدتان نخواهند بخشید.
اترک
|
United States of America
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
8
واقعا گل گفتی دکی جون ،دست مریزاد والله ما موندیم این وزیر داره چیکار میکنه ،باد با چراغ خاموش کاری نداره ،کشتی تا وقتی تو ساحله امنه و وزیر محترم هم میخواد .. نیفته و به هم ... وگرنه خودش بهتر میدونه که مدیران کل استانی بد جور بچه ها رو ...
ناراضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
9
گل گفتی
ما با نتخابمون گفتیم که مدیران کار بلد میخواهیم ولی متاسفانه انعکاس شعار ما به گوش آقای وزیر نرسید و ما باید هزینه بدهیم و فاکتورش رو هم ازمان بهزیستی خصوصا در استانها پرداخت کنه در استان ما .... الحمد لله تخصصی نداره و فقط ماشن لمضاست و کمپها هم هر طور که میخوان کار میکنن و تخصص ... فقط ...به ارکان قدرت در بهزیستی
رضا 24خردادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
7
این همه تعلل در ابقا یا عزل رییس سازمان توسط وزیر محترم رفاه نشان دهنده این موضوع هست جناب ... یا قدرت اجرایی ندارد ویا ازجایی دارای مشکل هست که با ت... ترس از روشدن مشکلات احتمالی قبلی را دارد که در مقابل یکسری افراد ضعف دارد ویا با ... کن برای ایشان هم می چربد وگرنه چه دلیلی دارد 30هزار پرسنل بهزیستی و3میلیون جامعه هدف سازمان را به ....گرفته وآنها را بی ارزش می بینیدوسازمان بهزیستی برایشان دست چندم محسوب می شود? الله واعلم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
7
ضمن تشکر از ارایه مطالب مفید پیشنهاد می شود با انتشار چنین گزارش هایی آقای ربیعی را برای ضرورت انجام تغییرات ترغیب نمایید زیرا در برخی ادارات مدیران طرفدار .... از زمان آشکار شدن پیروزی روحانی طرفداران وی را به ... . واقعیت این است آفای ربیعی در حوزه هایی که ح... دولت ....بوده کمترین تغییرات را انجام داده و برخی از آنها مثل سازمانهای بهزیستی و بازنشستگی کشوری هنوز ... باقی مانده اند با ابراز تاسف بایستی گفت در حال حاضر مشاهده می شود بعضی از مدیران این سازمان ها و شرکت های وابسته با صرف هزینه های .... و غیرضرور نه تنها ناکارامدیشان را توجیه و موقعیت خود را تقویت می کنند بٰلکه طرفداران دولت تدبیر و امید را که در شرایط انتظار یاس آور بسر می برند بیش از پیش مایوس می کنند بنابراین دولت تدبیر و امید باید از فرصت سوزی پرهیز کرده و به کمک نیروهای کارآمد برای دستیابی به اهدافش اقدام و پایگاه اجتماعی اش را تقویت نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه در دولت جدید تنها چیزی که از اهمیت افتاده است و کسی دغدغه آن را ندارد مسائل اجتماعی کشور است . نمونه اش عدم تغییر مدیران ... بهزیستی و جایگزینی مدیران با تجربه و تخصصی است .
موسسات غیردولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
7
دوستان عزیزی که به نام مددکاران نظر دادند،آخه انصافتون کجا رفته.در همین دوره آقای هاشمی آقای ...رو از سازمان بهزیستی و وزارت رفاه ....و پست کارشناس توانبخشی رو بهش دادن.خدا خیر بده مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر رو که قدرش رو دونستن و از خدمات ایشان در این ستاد به عنوان یکی از مدیران استفاده کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان محترم واقعا قدر مدیران و مددکاران با تجربه و متخصص سازمان بهزیستی را فقط سایر سازمانها و موسسات دولتی و غیر دولتی می دانند . مسوولین غیر تخصصی سازمان بهزیستی... می باشند.
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
4
این که مددجویان بهزیستی کلی مشکل دارند بر هیچکس پوشیده نیست.این هم که در کشور ما رابطه ها بیشتر از ضابطه ها کارایی دارند بر هیچ کس پوشیده نیست.خوب حالا این‌که یه مدیری بیاد که بیشترین ارتباط رو با دولت و بویژه وزیر داشته باشه حرف بدیه که بعضی از دوستان ناراحتند
از کارمندان شهرستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
6
آقای وزیرلطفا به سری به شهرستان ها بزنید.گویی .... تو ادارات بهزیستی
کارمند بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
7
2
به نظرم بیشتر این نظرها مغرضانه و از رف چند نفر خاص و معلوم الحال هدایت میشه هاشمی اگر نمرش 100 نباشه کمتر از 95 نیست اونم با همه مشکلات این سازمان خدایی تو خیلی از حوزه ها خوب کار کرده این آقای ..هم مالی نبود تو بهزیستی تحویلش نگرفتن حالا شده م... چند نفر دیگه ما که سوابق شما رو داریم آقای ا... خوبه از چند تا از طرحهای خوب این دوره هم نام بردی که در دوران قبل جرات ورود به این طرحح ها رو شما و دوستان دیگتون نداشتین الان کنار گودین فکر میکنین عالم دهرین 20 سال که بهزیستی بودی دقیقا چه کار مفیدی انجام دادی که حالا شدی داعیه دار بهزیستی نسل.... ها منقرض شد تموووووووووووووووووووم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا برخی طرح های و برنامه هایی که امروز در سازمان یکه تاز هستند و به درد جامعه هدف سازمان میخورد مربوط به قبل از سالهای 87 است . بیشتر فعالیتهای امروز کپی از فعالیتهای آن سالهاست که بی کیفیت و بی پشتوانه می باشند . متاسفانه مسوولین فعلی سازمان فکر می کنند که کارکنان 2دهه پیش همه بازنشست شده اند و از سازمان بی خبرند. ولی اینطور نیست . این کارکنان اگرچه به دلیل شرایط بد سازمان مجبور به سکوت شده اند ولی وجود دارند .
بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
2
5
به نظر بنده اونایی که نمره 95 از 100 دادن کسانی هستند که بهشون خوش میگذره و با رفتن رییس بهزیستی حالشون بد میشه
از کارکنان معاونت امور اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
2
6
با سلام.من از همکاران قدیم آقای امیر احمدی هستم.ایشان از مدیران آقای دکتر طالبی و دکتر علم الهدایی بودند.آن دوران بهترین دوران معاونت امور اجتماعی بود.آقای امیراحمدی بنیانگذار روستا مهدها بودند و در زمان ایشان 5500 روستا مهد دایر شد.اونوقت چگونه بعضی دوستان ادعا میکنند در آن دوران میترسیدند این طرح ها را اجرا کنند.ضمناایشان 8 سال در بهزیستی مشغول به کار بودند نه 20 سال.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در دوران آقای دکتر طالبی و آقای دکتر انصاری سازمان در اوج بود و بهترین طرح ها و برنامه ها بااخص در حوزه امور اجتماعی تدوین و با همت کارشناسان و مدیران متعهد استانها در کشور به اجرا درآمدند . حال از مدیران این دوره ها بپرسید که چه فعالیت غیر نمایشی و جدید بدون کپی از گذشته انجام داده اند . بد نیست که یک مناظره بین کارشناسان و مدیران گذاشته شود تا نتیجه مستند ارایه گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
4
2
جناب آقای .... سوابق درخشان شما نشان از صحت گفتار کلامتان را دارا می باشد ... شنونده باید عاقل باشد ... و اینکه خوبه که یاد آوری کنیم سوابقتون رو در دانشگاه آزاد!! ... و خدمات ارزندتون در سالهای خدمات بهزیستی !!!( ... های که انجام دادی ... واقعا چطور روتون میشه که اینجوری نقد کنید .. عججججججب !!!
یک اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
6
1
آقای ا... کاشکی در خصوص عملکرد منفی در بهزیستی ر... هایتان هم کمی تامل میکردی... امان از روزی که پنهان های افراد آشکار میشود... انصاف هم خوب چیزی است...
يك اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
6
در طبقه دهم چه خبر است؟
ايا ريس سازمان ملاقات با مددجويان دارد؟
ايا كاركنان راضي هستند؟
فقط اقاي وزير به طبقه دهم كه تازه ساخته شده بزنه همه چي دستش مياد
اخه مديراني با ... و... در اداره ...و اداره ..و.....اقاي ر... بهزيستي پول هاي مددجويان را ..د كه بماند اگر ايشان ...دارند چرا در دوران مديريتشان مركز ترك اعتياد دارند و كلي يارانه بابت اين مركز هم ميگيرند
اقاي وزير فكري براي اين خانه كه هر روز به ...تبديل ميشود بكنيد
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
2
5
lعوض تعریف و تمجید از مدیریت آقای هاشمی یک سر به استان ما بزنید می فهمید که مدیریت آفای هاشمی نسبت به استانها خصوصا معاونین مدیران کل چیه،هر کسی که به مدیر کل نزدیکتره ...
از کارکنان سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
5
1
بنده نیز از حامیان دولت تدبیر و امید و از کارکنان اداره کل بهزیستی ... هستم ، باید توجه داشت دوستانی همانند ...می خواهند از نمد مخالفت با دولت گذشته برای خود کلاهی ببافند ، آقای ...و دوستان ایشان در ...شان بهتر می دانند قبلا از چه ویژه خوری های برخوردار بودند و چگونه پولهای بیت المال را به جیب زده اند ... .جون اسناد ویژه خوری تون رو می خواهی بذارم تو سایت چرتت پاره بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر داشتی تا الان رو کرده بودید . شما بازمانده همان ...م و .. به دیگران هستید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
6
1
به جهت روشنگری افکار عمومی ، سوابق درخشان!؟د...و بویژه لیست پولهای قلمبه ای که تحت عنوان م... خورند یک لیوان آب هم روش ، رو به زودی منتشر خواهم کرد ، ..جون شرمنده حالت خراب میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
7
1
خدمت این بردار عزیز عرض کنم تو خوبی که ...شدی از بهزیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
5
بنده بانظرآقاي دكتراميراحمدي موافق هستم وباتوجه باينكه بهزيستي نيازبه تغييرات اساسي درساختارمديريتي خودداردتحمل آقاي هاشمي دردولت تدبيرواميدبدورازانتظاربوده وجاي سوال است.بنابراين وزيرتعاون بايدنگاه ويژه اي به موضوع بهزيستي داشته وتعلل بيش ازحدهيچ توجيهي ندارد.
کارمند سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
6
دوستان عزیز ،اصل رو ول کردین چسبیدین به حاشیه.بابا مساله یک سازمانی هستش با 5 میلیون خدمت گیرنده با کلی گرفتاری و مشکلات.اون وقت شما چسبیدین به نقد آقای دکتر احمدی.خوب طبیعی هست که یک مدیر تازه نفس و مورد قبول وحمایت جدی دولت میتونه موفق تر باشه دیگه ببم جان
رشيدخرمالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
4
باتوجه باينكه بنده جناب اقاي اميراحمدي رابعنوان يكي ازمديران موفق بهزيستي ميشناسم ضمن اينكه ازمطالب ارزنده وكارشناسي ايشان استفاده كردم بنده موافقم دردولت تدبيرواميددرسازمان بهزيستي بايدازمديرتواننمندومجرب واشنابه حوزه هاي كاري وفردي نزديك به رييس جمهوروهمگام با وزيرتعاون استفاده نمود.
حسين فريدوني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
4
با سلام: اقاي دكتر امير احمدي از مديران وارسته و با سواد بهزستي بودند كه عليرغم نظرات جامع و كارشناسي از اين سازمان حذف شدند!!!! در دولت تدبير و اميد بايستي چنين مديران باتدبيري در راس قرار بگيرند كه همواره منشاء اثر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حسین جون ، ... هم همین رو میخواهد بیاد تو راس ، میاد تو راس !؟
يونس سليمانگلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
2
4
احسن اقاي دكتر ازمطالب تخصصي حضرتعالي استفاده كرديم.بايدخيلي خيلي زودروح تدبيرواميددرسازمان بهزيستي دميده شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
2
6
معدود ... در جواب نقد فحش میدن چون منطق شان همین است.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
3
بسمه تعالی- ضمن تقدیر وتشکر از زحمات جناب دکتر هاشمی-باید به اندازه وسع و توانایی اشخاص از آنان انتظار و توقع داشت و بضاعت ایشان وتیم آنها در دولت نهم و دهم از بهترین ها بود چونکه نگاه ...حاکم بود پس ایشان خیلی عالی بود اما باید دقت نمود که مردم در 24 خرداد پیام دیگری به مدیران و مسئولان نظام مخابره کردند وانتظارشان استفاده از بدنه توانمند کارشناسی می باشد که سابقه نو آوری همراه با تخصص وتجربه را دارا می باشندو ریس ومعاونین و مدیران کل استانها پاسخگوی شعارها وانتظارات دولت تدبیر وامید ...پس ضروریست از افت عملکرد و انگیزه وامید ایجاد شده تدبیری اندیشیده شود تا یاس ونامیدی و بدبینی از عملکرد دلتمردان بجا مانده قبلی بحساب این دولت 24 خرداد نسبت داده نشود که متاسفانه در حال تعمیم دادن می باشد؟و در خصوص رفتار ...آقای ریس سازمان بهزیستی کشور به چند مورد اخیر اشاره میکنم که ..جهت تث.. و ..به بدنه سازمان ت...جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم و تیم همراه:مرکز فوریت اجتماعی کشور با هزینه سرسام آور افتتاح کردید بازرسی و بازدید نمایید الان کارکنان و کارشناسان روزانه چه اقداماتی انجام می دهند؟ ..بزرگ اقامه نماز با هزینه ای بالغ بر ....تومان با احتساب پاداش و پذیرایی و ماموریت بیش از هفتصد نفر از مدیران سراسر کشور که ن..ی صبح برنامه ای داشتند ونه عصر وتنها ملاقات با حاجآقا ..و آ...م که ان هم بصورت عجله ای صورت گرفت و اگر همین علما عظام انجام چنین هزینه ای را می دانستند مطمئنا راضی به انجام این کار نبودن واعتراض شدید می نمودند ...می زدند پس چرا اجازه ادامه فعالیت داده می شود؟ مورد دیگر سمینار و همایشی تحت عنوان c.b.R بین المللی که ..دو نماینده آنهم از n G .o تاجیکستان و ژاپن حضور یافتند و بنام بین المللی تبلیغ و هزینه کردند آنهم چه هزینه ای و ...و مطمئن باشید این آقایان برای ...از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهند ورزید پس چرا فرصت ...به دولت 24 خرداد داده می شود پس باید کمی تدبیر کرد چونکه خیلی زود دیر می شود . یا علی مدد.
جمشید
|
United States of America
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
3
با سلام با مصاحبه آقای احمدی به صورت کلی موافقم چرا که به نسبت دهه قبل بهزیستی دوره ...خود را سپری میکند و اقدامات این سازمان به تنظیم گزارش و ارائه امار ... و.. ان نیز ...کیفیت توانمندی مدیران و برنامه ریزان این سازمان میباشد لذا جناب اقای ربیعی میتواند با ایجاد تغییراتی پویایی را مجددا به سازمان بهزیستی باز گرداند از خدمات اقای هاشمی نیز تقدیر مینمایم
هوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
3
کارمندای بهزیستی که از سیستم سازمان این مطالب رو میخونید و نظر میدید دم و دستگاه سرکار خانم ... همه کاره سازمان تون شنیدیم سیستم شما رو ...بترسید از شر نفاسات فی العقد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هوشی جان نترس . اگر حرف حق بزنی سرکارخانم و جناب آقا و ... کاری نمی توانند انجام دهند .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
1
3
جناب دکتر ریس جهموری محترم در سازمان بهزیستی که این همه واحد های مسکونی سازمان رو به ...بردند چی شد نکه در سازمان بهزیستی .. نداریم
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
1
3
بنظر بنده مهم نیست کی رییس سازمان باشد از چه جناحی و با چه تفکری اما بایستی نکاتی را اگر نمیداند بداند و عمل کند رییس اینده باید بداند که قبل از مدد جویان بایستی بفکر کارکنان سازمان باشد بسیاری از کارکنان سازمان از مدد جویان از نظر اقتصادی در وضعیت بد تری بسر میبرند تا کارمند و یا بهتر بگویم مدد کار دغدغه رفاهی و اقتصادی دارد نباید انتظار داشت مشکل مدد جو را حل کند وضعیت بسیاری از مدد کاران ما از مدد جویان بحرانی تر است حقوق کارکنان بهزیستی آنقدر کم است که وقتی کسی فیش حقوق را میبیند باور ندارد که کارمند سازمان این رقم را دریافت میکند متاسفانه تا کنون کارمندان سازمان بهزیستی از نظر حقوق مدافعی نداشته اند هرکس بیاید و در درجه اول این معضل را حل کند میتواند ادعا کند مدیری کار امد است و تا مشکل حقوقی کارکنان حل نشود نباید انتظار داشته باشیم سازمان مسیر پویایی را طی کند گرچه همکاران ما با چنگ و دندان در تلاش هستند تا خدمات رسانی به مدد جویان ادامه یابد اما خود کماکان در محرومیت بسر میبرند بامید پیدا شدن گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
1
1
خواهشا به مديران بگوييد فقط ... و ديگر هيچ
نظر شما: