بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۸۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
علی دایی:

قراردادم با پرسپولیس سه ساله است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پس از انعقاد قراردادی سه ساله برنامه ویژه‌ای برای این تیم دارد که نتیجه عملکردش در پایان این مدت مشخص خواهد شد به احتمال جدایی‌اش از جمع سرخپوشان در پایان فصل سیزدهم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: درصورتی در پایان فصل می‌روم که مدیر، مالک یا مالکان بعدی باشگاه من را نخواهند که آنوقت قضیه فرق خواهد کرد.

تدبیر24: علی دایی در حاشیه برگزاری تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس، در مورد نشست شب گذشته‌اش در وزارت ورزش و جوانان با امیررضا خادم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم و در مورد شرایط فعلی پرسپولیس صحبت شد. ضمن اینکه در خصوص واگذاری سهام و نحوه ورودش به بورس هم صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ضمن تشکر از از خادم به خاطر برگزاری این جلسه افزود: مسئولان وزارت ورزش و خصوصا خادم به دنبال حل مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند که در این خصوص نشست‌هایی را هم با من برگزار کرده است. همچنین با مشخص شدن مالک یا مالکان پرسپولیس و وضعیت واگذاری سهام، باشگاه به ثبات می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه حاضران در نشست نقطه نظرات خوبی را بیان کردند، اضافه کرد: مسئولان در تلاش هستند تا مشکلات پرسپولیس در این فصل هم برطرف شود. همچنین با توجه به اینکه مجلس خواسته تا آخر سال دو باشگاه واگذار شود و صحبت‌هایی که در این نشست مطرح شد، متوجه شدم مسئولان می‌خواهند مشکلات را برطرف کنند.

وی در مورد اینکه آیا شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس در پایان فصل صحت دارد، اظهار کرد: متاسفانه این شایعات توسط عده‌ای مطرح می‌شود که صحت ندارد. قرارداد من 3 ساله است و برنامه‌ 3 ساله‌ای هم دارم. بعد از سه سال هم نتیجه عملکرد من مشخص می‌شود. متاسفانه خیلی‌ها زود رنگ عوض کرده و به خاطر منافعی که فکر می‌کنند از این اتفاق نصیب‌شان می‌شود، چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. مطمئن باشید تا روزی که باشم، دینم را به بازیکنان و هواداران ادا می‌کنم.

دایی با تاکید بر اینکه از برنامه‌ها عقبتر نیستیم، تاکید کرد: اگر بازیکنان تلاش کنند، حتی از برنامه‌های امسال هم می‌توانیم جلوتر باشیم. باز هم می‌گویم، روزی از پرسپولیس می‌روم که دینم را به مردم ادا کرده باشم. ضمن اینکه درصورتی می‌روم که مدیر، مالک یا مالکان بعدی باشگاه من را نخواهند که آنوقت قضیه فرق خواهد کرد.

"آیا شما و یا دوستان‌تان قصد خرید سهام باشگاه پرسپولیس را دارید؟" وی به این پرسش اینگونه پاسخ داد: نه تنها من حتی دوستان من نیز به هیچ عنوان دنبال این موضوع نیستند. شاید کسانی عاشق پرسپولیس هستند و دوست دارند به باشگاه کمک کنند، حتی اگر دوستان من هم به هر دلیلی وارد این مساله شوند، چگونگی واگذاری سهام به آنها، برای‌شان مهم است. در گذشته هم پیشنهاد خرید سهام تیم‌های دیگر را هم داشتم و چند نفر هم به من پیشنهاد این کار را دادند اما آن را انجام ندادم. امروز هم قویا اعلام می‌کنم دنبال خرید سهام باشگاه نیستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تساوی دو تیم نفت تهران و فولاد هم اظهار کرد: این تساوی ما را امیدوار کرد زیرا 4 هفته آخر دستخوش حوادث مختلفی می‌شود و با توجه به بازی‌های رودروی تیم‌های بالای جدول، اگر بچه‌ها کمک کنند، همه چیز دست خودمان است.

وی با اشاره به اینکه خداوند هم لطف کرد و نتیجه‌ای که می‌خواست در آن بازی رقم خورد، یادآور شد: بازی با صبای قم مهمترین بازی برایما‌ن در این فصل است و امیدواریم نتیجه لازم را در آن کسب کنیم. امیدوارم خودمان هم با تمام قدرت راه را ادامه دهیم.

دایی در مورد اینکه آیا تیم‌های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با او در مورد جذب بازیکنان پرسپولیس به صورت قرضی مذاکره‌ای انجام داده‌اند؟، گفت: تا امروز در این خصوص پیشنهادی نشده است، هر وقت پیشنهاد شود، در مورد آن صحبت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
payam
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
0
ما فوتبال نداشته باشیم نمیمیریم خدا وکیلی پولش رو کارخونه بسازید این بیکارای تو استادیومارو بفرستید سرکار ما با ورزشای دیگه سربلندتر هستیم برای ما لیگ اروپا بسه
نظر شما: