تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

بازی طناز برای خیریه

امروز طناز طباطبایی به نفع خیریه بازی می‌کند

نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت آرای که در آن، آتیلاپسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می پردازند، امروز کلیه عواید حاصل از فروش خود را به خیریه رعد اهدا خواهد کرد.

 

 نمایش باغبان مرگ نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت آرای که در آن، آتیلاپسیانی و طناز طباطبایی به ایفای نقش می پردازند، روز سه شنبه اول مردادماه، کلیه عواید حاصل از فروش خود را به خیریه رعد اهدا خواهد کرد.

«باغبان مرگ» تنها تا 11 مرداد، هر شب ساعت 21 به روی صحنه می رود. تالار شمس در اقدسیه، موحد دانش، بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 5 واقع شده که علاقمندان برای پیش خرید بلیت های امروز به نفع خیریه رعد می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: