تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۸۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

ادامه نابسامانی در استان البرز

در طی مدت چندین ماهی که از انتصاب استاندار جدید استان البرز می گذرد، هنوز هیچ کدامیک از معاونان پیشنهادی استاندار، از وزارت کشور حکم نگرفته اند!
تدبیر24: شنيده ها حاكي از آن است بعد از اینکه سیدطاهر طاهری بعنوان استاندار جدید البرز در لا به لای اختلاف نظر سیاسی وزیر کشور با دولت تدبیر و امید، از طرف دولت منصوب گردید، انتظار این بود که اختلافات کنار گذاشته شود و وزارت کشور و نمایندگان شهرستان کرج بجای تسویه حساب های فردی و گروهی خود، به دنبال بررسی خواسته هاي مردم از دولت و منافع عمومی باشند. اما ظاهراً هنوز پس لرزه های تصمیم دولت در انتصاب مهندس طاهری، بعنوان استاندار دولت تدبیر و امید، در استان البرز ادامه دارد.
 
گزارشات حاکی از آن است که در طی مدت چندین ماهی که از انتصاب استاندار جدید استان البرز می گذرد، هنوز هیچ کدام از معاونان پیشنهادی استاندار، از وزارت کشور حکم نگرفته اند!  همه فرمانداران پیشنهادی استان، بجز یک نفر فاقد حکم وزیر کشور هستند و همگی با حکم سرپرستی مشغول بکارند! سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، انتظامی استانداری که با حکم استاندار دولت مشغول بکار بوده است با فشار نمایندگان اصولگرای مجلس و دستور مستقیم شخص وزیر کشور عزل گردید و علیرغم اینکه بیش از دو ماه از پیشنهاد فرد جدیدی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری می گذرد و علیرغم حمایت حوزۀ سیاسی وزارت کشور از فرد مذکور، استان مهم و حساسی چون البرز، فاقد هر گونه معاونتی در این حوزه است!
 
 گـرچه کارشناسان سیاسی معتقدند که شرایط مشابه استان البرز تقریباً در اکثر استانهای کشور جاری و ساری است و ریشه اینگونه ناهماهنگی ها و نابسامانیها را در عدم وجود انسجام سیاسی موجود در وزارت کشور و نوع نگاه سیاسی وزیر کشور و دخالت های اجرایی بعضی از نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها می دانند اما واقعیت در استان البرز بگونۀ دیگری است، زیرا ارادۀ وزیر کشور در ادارۀ امور استان البرز از روز اول، معطوف به هم شهری و هم روستایی خود، وجیهه الله خدمتگزار بود. نامبرده در حالی که با هماهنگی نمایندگان اصولگرای شهرستان کرج و با حمایت جدی و محکم دوست و هم شهری خود، رحمانی فضلی تا پشت درب هیئت دولت برای تصدی استانداری البرز پیش رفت، اما اعتراض گروههای سیاسی طرفدار دولت و فعالان ستادهای انتخاباتی استان البرز باعث شد تا موقتاً عقب بنشیند و به وزیر کشور اجازه دهد تا حق هم شهری گری را در جای دیگری و  وقت دیگری بجا آورد.
 
اگـرچه خدمتگزار بعداً با پشتیبانی وزیر کشور چمدان های خود را برای خراسان جنوبی بست و بعنوان استاندار، رهسپار آن دیار شد، اما بعضی ها معتقد هستند که نامبرده هنوز چمدانهای خود را بسته نگه داشته است تا شاید قول و قرارهای قبلی وزیر کشور با نمایندگان اصولگرای البرز در وطن دوم آقای رحمانی فضلی عملیاتی و اجرائی گردد .

منبع: خرداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
0
0
البته از این وزیر محترم انتظار بیشتر از این وجود ندارد.چون به اندازه کافی در انتخابهایش ج... را میگیرد!
نظر شما: