بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

سخنان حامد بهداد با حسن روحانی

برنامه هفت شب گذشته 25 مرداد میزبان حامد بهداد بود.
حامد بهداد در ابتدای این گفتگو در خصوص حس خود نسبت به سن 40 سالگی وحضورش در عرصه بازیگری گفت: ان شاءالله این سن مبعث درون ما باشد و به دنبال آن پیغمبر بیرون من با بصیرت تر وبا فراست تر شود.

 

وی در خصوص کار با کارگردانان بزرگ عنوان کرد : بخشی از آرزوی آدمی با کار در کنار کارگردانان نامی متجلی می شود بالاخره در دوران دانشجویی انسان علاقه مند به کار با کارگردان های بزرگ است و حال بالفعل شدن این استعداد بالقوه لذت بخش است البته دوره ی شاگردی تمام نشده و هر بار در کنار هر یک از این بزرگان یک مسئله ی جدیدی را یاد می گیرم.

 

این بازیگر خطاب به رئیس جمهور دولت یازدهم عنوان کرد : من عرض تبریک و شادباش خدمت وی و وزرای شان دارم و آرزوی توفیق برای شان می کنم جامعه ی سینمایی از وزرای شان به خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توقعاتی دارند که بی جا نیست فضای ایجاد شده پر از سوءتفاهم است با ورود مردان پخته و با بصیرت این سوء تفاهمات برطرف می شود که البته بخشی از آن از مشکلات اقتصادی نشآت می گیرد.

 

وی ادامه داد: تبلیغتات و صحیح تزریق پول به بدنه ی سینما سبب می شود که تا این حد دوستان با هم مشکل نداشته باشند واز آنطرف در صورتی که هر تفکری از هر جناحی فرصتی برای بیان حرف هایش داشته باشد با شروع یک دوره ی جدید عقده گشایی نمی شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: