تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

صدور احکام جدید زنگنه در وزارت نفت

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت که از روز جمعه در ساختمان مرکزی وزارت متبوعش مستقر و به کار مشغول شده در ساعات پایانی دیروز اولین احکام دوره وزارتش را صادر کرده است.
 بر اساس این احکام محسن پاک‌نژاد به عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی ، زمانی به عنوان مدیرکل دفتر وزیر و منصور معظمی معاون اسبق وزیر نفت به عنوان معاون امور بین الملل این وزارت منصوب شده‌اند.

منصور معظمی که عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت است، سابقه قابل توجهی در حوزه فعالیت‌های نفتی دارد . محسن پاک‌نژاد نیز تا پیش از این معاون برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌ها و برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران بوده است.

به گفته فعالان صنعت نفت با توجه به برخی صحبت‌های مطرح شده در جریان رای اعتماد به بیژن نامدار زنگنه - وزیر نفت - که باعث شد او تقریبا با رای شکننده‌ای موفق به اخذ این سمت شود، او به محض شروع کار در صدد گماردن مدیران مورد اعتماد در سمت‌های کلیدی از جمله صادرات و امور بین‌الملل دارد تا از حرف و حدیث‌ها و اتهامات بعضا واهی جلوگیری کند.
 
منبع:البرز نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: