بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰

شکست های استقلال و اعتراض هواداران

برنامه سایر دیدارهای تیم استقلال در گروه یک (A) لیگ قهرمانان آسیا به قرار زیر است: (نام تیم های میزبان ابتدا آمده و ساعت بازی ها به وقت محل برگزاری مسابقه است)
تدبیر24: تیم فوتبال استقلال ایران سه شنبه شب در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در سال 2014 در ورزشگاه آزادی تهران مغلوب الشباب عربستان سعودی شد تا تداوم شکست های آبی پوشان، ناراحتی بیش از پیش و اعتراض شدید هواداران پرشمار این تیم را به دنبال داشته باشد.
شکست های استقلال و اعتراض هواداران
به گزارش ایرنا، شاگردان امیر قلعه نویی که امسال جام حذفی باشگاه های ایران را از دست دادند و کارشان برای قهرمانی در لیگ برتر کشورمان با قبول شکست مقابل ملوان بندرانزلی بسیار دشوار شد، به دنبال اعاده حیثیت در لیگ قهرمانان آسیا بودند تا بلکه اندکی از فشار نتایج ضعیف هفته های اخیر کم کنند اما چنین نشد و در نخستین گام آسیایی نیز ناکام ماندند.
 
البته آبی پوشان ایران در این بازی چند فرصت ایده آل گلزنی به دست آوردند اما با بی دقتی درلحظات پایانی هدر دادند. داور تایوانی مسابقه نیز در دقیقه 80 از خطای مسلم مدافع تیم عربستان روی محمد قاضی به راحتی گذشت تا 3 امتیاز بازی به الشبابی ها هدیه داده شود!
 
با این حال، «مهم کسب 3 امتیاز بازی بود که به دست آمد» جمله ای است که بارها توسط مسوولان و بازیکنان استقلال در پایان دیدارهای نه چندان دلچسب این تیم از نظر فنی مقابل حریفان در فصل جاری بیان شده و از این رو، اکنون نیز باید به آن توجه داشت.
 
هواداران همواره از تیم خود پیروزی می خواهند و اگر چنین نشود لب به اعتراض خواهندگشود؛ موضوعی که در پایان دیدار استقلال و الشباب به وضوح مشاهده شد.
 
هر چند برخی شعارهای هنجارشکن علیه بازیکنان که برغم مشکلات مالی در خدمت استقلال هستند زیبنده نیست اما به راستی چرا تیم پرافتخار پایتخت که فصل گذشته ضمن قهرمانی درلیگ برترایران، تامرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت اکنون به این حال و روز افتاده است!؟  
 
برخی کارشناسان میانگین سنی بالای آبی پوشان و برخی دیگر مشکلات مالی و جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم از جمله مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، پژمان منتظری و جواد نکونام را ضربه ای مهلک بر پیکره تیم استقلال و مهمترین دلایل کسب نتایج ضعیف می دانند.
 
با این حال قلعه نویی پس از شکست استقلال مقابل الشباب با بیان اینکه باید بر اساس موجودی مان حرف بزنیم، اعلام کرد به آینده خوشبین هستم و این تیم با هماهنگی بیشتر می تواند به نتایج مطلوبی دست یابد.
 
در اینکه تیم فوتبال استقلال به رغم تداوم مشکلات مالی توانسته همچنان به عنوان مدعی لیگ برتر ایران مطرح باشد شکی نیست ، اما برای آنان که امیر قلعه نویی را فردی صریح اللهجه می دانند سکوت وی در برابر مسایلی از جمله محقق نشدن وعده های مسوولان، رفتن مجتبی جباری مغر متفکر آبی ها در میانه میدان و همچنین جدا شدن آسان بازیکنان تاثیرگذار این تیم در اوج رقابت های فصل جاری تعجب برانگیز است!
 
بدون شک اگر بازیکنان مطرح و تاثیرگذار استقلال همچنان در جمع آبی پوشان حضور داشتند نتایج این تیم در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان چنین نمی شد.
 
تمرینات تیم استقلال تا روز شنبه دهم اسفند ماه تعطیل است و آبی پوشان در این مدت می توانند به بازسازی روحیه بپردازند و پس از آن، در فرصتی 10 روزه و انجام تمرینات منظم آماده مصاف با تیم الریان قطر در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا شوند تا بتوانند با کسب 3امتیاز این دیدارخارج ازخانه، با هواداران ناراحت و معترض خود آشتی کنند.  
 
تیم فوتبال استقلال ایران در گروه یک (A) لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 با تیم های الشباب عربستان، الریان قطر و الجزیره امارات همگروه است.  
 
برنامه سایر دیدارهای تیم استقلال در گروه یک (A) لیگ قهرمانان آسیا به قرار زیر است: (نام تیم های میزبان ابتدا آمده و ساعت بازی ها به وقت محل برگزاری مسابقه است)
 
الریان قطر - استقلال ایران، 20 اسفند، ساعت 18:30، ورزشگاه احمدبن علی دوحه
 
استقلال ایران - الجزیره امارات، 27 اسفند، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی تهران
 
الجزیره امارات - استقلال ایران، 13 فروردین 1393، ساعت 19:40، ورزشگاه محمدبن زاید دوبی
 
الشباب عربستان - استقلال ایران، 27 فروردین 1393، ساعت 20:35، ورزشگاه ملک فهد ریاض
 
استقلال ایران - الریان قطر، 3 اردیبهشت 1393، ساعت 22، ورزشگاه آزادی تهران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: