بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸

برنامه های سومین روز سفر رییس جمهوری به هرمزگان

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری در سومین روز از سفر خود به استان هرمزگان در شورای اداری این استان حضور خواهد یافت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، رییس دولت یازدهم همچنین با منتخبان و نخبگان استان هرمزگان صبح امروز (پنجشنبه) دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
 
رییس جمهوری و هیات همراه از صبح سه شنبه به منظور دیدار با مردم و مسوولان و بررسی ظرفیت ها و استعدادهای استان هرمزگان برای توسعه و پیشرفت وارد این استان شده اند.
 
دیدار عمومی با مردم هرمزگان در ورزشگاه تختی، بازدید از مجتمع فولاد و بندر شهید رجایی، دیدار با فعالان صنعت فولاد و توسعه دریا نوردی، دیدار با علما، فضلا و طلاب شیعه و سنی خوزستانی برنامه های اولین روز این سفر بود.
 
همچنین عزیمت به بندر جاسک و دیدار با مردم آن شهر، حضور در پایگاه نیروی دریایی، دیدار با ایثارگران و نیز برخی ایرانیان خارج از کشور برنامه های رییس جمهوری در دومین روز سفر به استان هرمزگان بود.
 
علاوه بر رییس جمهوری، برخی از معاونان وی و تعدادی از وزرا هم برنامه هایی در حوزه کاری خود داشته اند و برخی به نمایندگی از رییس جمهوری در شهرهای مختلف استان حضور یافته و با مردم دیدار کردند.
 
سفر به استان هرمزگان دومین سفر داخلی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید است؛ اولین سفر این کاروان به استان خوزستان بود که اواخر دی ماه انجام شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: