اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

محمدمهدی محمدی- صنعت پتروشیمی ایران، به‌عنوان قلب تپنده صادرات غیرنفتی کشور، بارها این آزمون را پشت سر گذاشته و هر بار با زخمی تازه، اما همچنان زنده و ایستاده به مسیر خود ادامه داده است. اما امروز ماجرا پیچیده‌تر از همیشه است
شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 04
کد خبر: ۲۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

ایجاد 60 پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه 60 نقطه‌ی ثابت و سیار در استان گیلان بعنوان پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در نظر گرفته شده است، گفت: هدف ما کسب رضایت‌مندی گردشگران با عرضه‌ی خدمات متنوع به آنان است
تدبیر24: مهندس «رضا علیزاده» در گفت‌وگوایسنا، منطقه‌ی گیلان، با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی اظهار کرد: گردشگران داخلی و خارجی به جهت موقعیت گردشگری خاص گیلان از این استان استقبال می‌کنند.
 
وی افزود: در نظر داریم با برنامه‌ریزی مناسب وعرضه‌ی خدمات متنوع به گردشگران، علاوه‌بر تأمین رضایت‌مندی آنان، شرایطی را مهیا کنیم که گردشگران همواره در طول سال به گیلان سفر کنند، آمادگی و مهمان‌نوازی گیلان می‌تواند علاوه ‌بر رضایت‌مندی گردشگران شرایطی را ایجاد کند که بازگشت مسافر به استان گیلان فراهم شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان با اشاره به اقدامات اساسی در نیم سال دوم گفت: نظارت و کنترل فنی تأسیسات گردشگری اعم از اماکن اقامتی، پذیرایی و دفاتر مسافری انجام شد، هم‌چنین آموزش نیروی انسانی متخصص برای استقرار این افراد در تأسیسات گردشگری که می‌تواند در بحث ارائه‌ی الگوی رفتاری و خدماتی مورد انتظار اثرگذار باشد از دیگر اقدامات سازمان بوده است.
 
علیزاده با بیان اینکه اقتصادی کردن سفر از دیگر اقدامات مورد توجه ماست، تصریح کرد: بنابر تأکیدات استاندار بعنوان رئیس ستاد هماهنگی سفر، این امر در دستور کار قرار گرفت از این‌رو می‌کوشیم فعالیت‌های سفر را به سمتی جهت‌دهی کنیم که منابع درآمدی که جزو مواهب اقتصادی سفر است به آحاد جامعه تزریق کنیم، بعنوان مثال صنایع‌دستی، گردشگری و دیگر صنوفی که با صنعت گردشگری در ارتباط هستند، را در مسیر اقتصادی بودن هدایت کنیم.
 
وی با بیان اینکه 60 نقطه‌ی ثابت و سیار در استان گیلان بعنوان پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در حال تهیه‌ی اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه‌های راهنمای گردشگری، بروشور، نقشه‌ی راهنما، لوح فشرده و حتی نرم‌افزارهای تعبیه شده در موبایل، برای رفاه گردشگران هستیم، هم‌چنین بخشی از اطلاعات گردشگری و رزرو هتل‌ها از طریق فضای مجازی و بخشی هم از طریق صداوسیما معرفی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: