نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

اعطای یارانه درمان به 20درصد معتادان

مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار معتاد در سطح کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد تنها ۲۰ درصد یارانه درمان دریافت می‌کنند.
تدبیر24: عباس دیلمی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ مکانی تحت عنوان کمپ نوجوانان و دانش آموزان راه‌اندازی نشده است، اظهار داشت: کمپ‌هایی که در سطح کشور فعالیت می‌کنند، ویژه جوانان و بزرگسالان هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر نوجوانی معتاد شود، باید به چه مرکزی جهت درمان مراجعه کند، بیان داشت:‌در این خصوص مراکز درمانی سرپایی پیش‌بینی شده است که این مراکز زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند.

دیلمی‌زاده با بیان اینکه جمعیت خیریه تولد دوباره بنا ندارد تعداد کمپ‌های خود را در سطح کشور افزایش دهد، گفت: یکی از برنامه‌های جمعیت تولد دوباره کیفی‌سازی مراکز درمانی و کمپ‌ها است و ما اعتقاد داریم باید مراکزی همچون جمعیت تولد دوباره الگوسازی در کشور کند.

مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره افزود: هم‌اکنون بالغ بر ۵۰۰ کمپ در سطح کشور فعالیت می‌کنند که این کمپ‌ها تماما مجوز از سوی بهزیستی دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون ۳۰۰ هزار معتاد در سطح کشور وجود دارد، گفت: از این تعداد تنها ۲۶۰ هزار نفر خدمات درمانی ارزان قیمت دریافت می‌کنند و این درحالی است که یارانه درمانی که به این افراد پرداخت می‌شود، مبلغ ناچیزی است.

دیلمی‌زاده با انتقاد از مکانیزم پرداخت یارانه درمان به معتادان، اظهار داشت:‌باید این مکانیزم اصلاح شود، چرا که یارانه درمان در اختیار معتادان نیازمند جهت درمان قرار نمی‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: