بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

زمان واریز آخرین یارانه سال 92

طبق اعلام قبلی سخنگوی دولت، یارانه نقدی اسفندماه که آخرین یارانه سال ۹۲ و شاید آخرین یارانه نقدی همگانی باشد، فردا ۲۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
تدبیر24: آنطور که محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در نشست خبری اخیر خود خبر داده بود، یارانه 45500 تومانی اسفند ماه بناست فردا 20 اسفند و 2 روز زودتر از موعد همیشگی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

بر اساس اخباری که تا کنون از قول مسئولان دولتی منتشر شده است، دولت بنا دارد فهرست یارانه بگیران را از فروردین یا اردیبهشت سال 93 تغییر دهد و با توزیع فرم جدید خود اظهاری برای دریافت یارانه مجدد ثبت نام کند تا بخشی از مردم در فاز دوم هدفمندی از گرفتن یارانه انصراف دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: