تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱

۹۴ روز تا جام جهانی

تغییرات مهم در جام جهانی ۹۴ باعث شد تا این جام به یکی از مهم ترین جام‌های جهانی تبدیل شود. به گزارش جهان به نقل از ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۹۴ روز دیگر آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.
تدبیر24: سایت فیفا در فاصله ۹۴ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اقدام به روز شمار این رقابت‌ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روز باقی‌مانده، یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
جام جهانی ۹۴ یکی از مهمترین جام‌های فیفا بود از این نظر که تغییرات مهمی در این رقابت ها رخ داد. از جمله تغییراتی که در دوره جام جهانی ۹۴ اتفاق افتاد این بود که به ازای هر برد به هر تیم ۳ امتیاز تعلق می‌گرفت. پیش از این تیم برنده در جام جهانی ۲ امتیاز کسب می کرد. همچنین از این دوره تصمیم گرفته شد که داور چهارم در بازی های جام جهانی مورد استفاده قرار گیرد که وظیفه نظارت بر داور مسابقه را داشته باشد. همچنین تمام بازیکنان ذخیره تیم‌ها توانستند برای اولین بار روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیبنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: