تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

هشتگرد شهر خوابگاه نیست

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز با بیان اینکه این شهر خوابگاه نیست ، گفت: موقعیت برای سرمایه گذاری در تمام بخش ها فراهم است.
 تدبیر24: ˈمحمدرضا توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهر جدید هشتگرد منحصر به فرد است و سرمایه گذاران می توانند برای مشارکت در طرحهای عمرانی ، فرهنگی ، اقتصادی و تجاری به این شهربیایند.
 
وی با اشاره به زمان آغاز ساخت شهرجدید هشتگرد در25 سال پیش گفت: دراجرای طرحهای عمرانی و زیربنایی این شهر به ضوابط و مقررات شهرسازی توجه ویژه شده است.
 
توکلی با تاکید براین نکته که شهرجدید هشتگرد خوابگاه نیست ، افزود: امروز طرحهای بزرگ عمرانی از جمله ساخت قطار شهری ، مراکز تجاری ، دانشگاهی ، ورزشی ، فرهنگی ، اقتصادی و حتی تولیدی در این شهر پیش بینی شده و می تواند به کارگاه سازندگی تبدیل شود.
 
وی از سرمایه گذاران خواست برای مشارکت در طرحهای مختلف شهر جدید هشتگرد بشتابند و از مزایای سرمایه گذاری در این منطقه بهره مند شوند.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تصفیه خانه فاضلاب ، مراکز رفاهی و خدماتی به عنوان سایر بسترهای سرمایه گذاری دراین شهر نام برد و گفت: دستگاههای اجرایی باید برای ساخت مدرسه، احداث شبکه های آب، برق ، تلفن و گاز در شهر جدید هشتگرد بیشتر تلاش کنند.
 
توکلی افزود: عملیات احداث تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد از سال 86 در زمینی به مساحت 15 هکتار آغاز شد و طبق پیش بینی شرکت آبفای ساوجبلاغ قرار بود این طرح در تابستان امسال به بهره برداری برسد اما بنا به عللی محقق نشد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سال آینده با واگذاری واحدهای مسکونی مهر جمعیت شهر جدید هشتگرد از حدود 50 هزار نفر به بیش از 300 هزار نفر خواهد رسید، بنابراین حمایت از سرمایه گذاران برای تسریع در ساخت مراکز زیربنایی و خدماتی در نگاه نخست قرار گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با بیان اینکه همیشه شنوای پیشنهادات و خواسته های شهروندان بوده ایم ، گفت: در هفته دو روز به ملاقات های عمومی اختصاص داده ایم.
 
وی تاکید کرد: ما خود را به مردم متعهد می دانیم و از نظرات و پیشنهادات آنان استقبال می کنیم ضمن آنکه تمام امکانات برای تامین نیازهای شهر جدید هشتگرد به کار گرفته شده است.
 
توکلی این راهم اضافه کرد: در مدت کوتاهی که از مسوولیت اش در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد می گذرد با تمام توان وقت کارکنان این شرکت را به خدمات دهی به مردم معطوف کرده است.
 
وی افزود: برای رسیدگی به مشکلات شهر جدید هشتگرد از مسوولان کشوری ، استانی و سرمایه گذاران دعوت کردیم به این منطقه بیایند و مشکلات ونیازها را بررسی کنند.
 
شهرجدید هشتگرد در40 کیلومتری شمال غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
 
قرار است با تکمیل حدود 52 هزار واحد مسکن در این شهر، بخشی از جمعیت سرریز تهران و کرج در شهرجدید هشتگرد استقراریابند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: