نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

نشست فوری دو وزارتخانه برای مهار تخم مرغ

مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار گفت: وزارتخانه‌های صنعت و جهاد کشاورزی جلسه‌ای فوری برای تعیین قیمت کف و سقف تخم‌مرغ تشکیل می‌دهند.

هدایت اصغری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: اتحادیه قیمت بازار را متناسب با قیمت کف و سقفی که در جلسه مشترک دو وزارتخانه تصمیم‌گیری شود، تنظیم می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار افزود: برای کاهش نقش واسطه‌ها در افزایش قیمت تخم‌مرغ، تولیدکنندگان آمادگی دارند تا محصول تولیدی خود را به همان قیمت درب مرغداری در بازار مصرف توزیع کنند.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند مراکز عرضه مانند غرف، جایگاهی در میادین میوه و تره‌بار و یا هر مکانی که دولت صلاح می داند در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد و آنها به همان قیمت تعیین شده درب مرغداری محصول خود را عرضه مستقیم کنند.

به گزارش فارس قیمت تخم مرغ در بازار که پیش از این شانه‌ای 7 هزار تو مان بود به 8 هزار تومان رسیده است.

*کاهش 30 درصدی قیمت نهاده در بازار

وی همچنین از کاهش 30 درصدی قیمت نهاده در بازار با ترخیص نهاده از گمرک خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو گرم سویا به 1300 تومان و ذرت به 860 تومان رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان مرغ تخم‌گذار تصریح کرد: اما هنوز قیمت بازار با قیمت‌های قبل که سویا کیلویی 1050 تومان و ذرت 680 تومان بود فاصله دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: