بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵

هامون آماده میزبانی از کارشناسان سازمان ملل است

دیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: متخصصان و کارشناسان جامعه جهانی و سازمان ملل فردا /دوشنبه/ از تالاب بین المللی هامون در منطقه سیستان بازدید خواهند کرد.
تدبیر24: خسرو افسری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به مطرح شدن مشکلات و معضلات تالاب بین المللی هامون در سطح جهانی و لزوم پیگیری و رفع چالش ها از طریق مبادی و سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل با هماهنگی معاونت محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست کشور، استانداری و محیط زیست استان شماری از کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی فردا به منطقه سیستان سفر می کنند.
 
وی اظهار داشت: کارشناسان و مسوولان استانی در این سفر یک روزه به منطقه سیستان و بازدید از تالاب بین المللی هامون نمایندگان جامعه جهانی و سازمان ملل را همراهی خواهند کرد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مهمانان هامون فردا ساعت هفت صبح از فرودگاه زابل به سمت هامون پوزک، هامون صابری، هامون هیرمند و شهر سوخته حرکت می کنند و ضمن بازدید از این مناطق به مشکلات گروه های مردم نهاد منطقه در رابطه با اثرات خشکسالی تالاب بین المللی هامون رسیدگی خواهند کرد.
 
افسری افزود: همزمان با بازدید این گروه از تالاب هامون با دستور استاندار در همان روز سومین نشست کارگروه احیای تالاب هامون در زاهدان برگزار می شود. ک/3
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: