بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۰۸۱۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
با نزدیک شدن به پایان دوره مجلس نهم

افراطیون به دنبال استیضاح سه وزیر کلیدی روحانی

با نزدیک شدن به پایان دوره رفت و آمد این افراد به بهارستان، تحرکات اینچنینی برخی از نمایندگان افراطی در مجلس هم افزایش یافته و سعی دارند از این فرصت باقی مانده نهایت استفاده(!) را انجام دهند.
تدبیر24: حضور وزرای روحانی در مجلس دیگر به امری عادی تبدیل شده است. هرچند در زمانی که کابینه احمدی‌نژاد با تصمیمات اشتباه و پشت سر هم کشور را در سرآشیبی سقوط قرار داده بود، نمایندگان مجلس یادشان نبود که می‌توانند با احضار وزرا به آنها تذکر دهند، اما حالا و در واکنش به رای مردم در 24 خرداد، برخی از نمایندگان مجلس احضار وزرای دولت اعتدال را به امری عادی تبدیل کرده‌اند.

در ادامه پروژه ناکارآمدسازی دولت که توسط برخی از نمایندگان جناح افراطی صورت می‌گیرد، امروز روح‌الله حسینیان از مقدمات استیضاح وزرای علوم، نفت و ارشاد خبر داد.

این نماینده جبهه پایداری در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت سؤالات و بررسی استیضاح برخی از وزرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چند وزیر دولت از جمله وزیر علوم، وزیر ارشاد و وزیر نفت مقاماتی هستند که استیضاح آنها در مجلس شورای اسلامی و در بین نمایندگان مطرح است. عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: درباره استیضاح فرجی ‌دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری پیش‌نویس ادله استیضاح نوشته شده است و بسیاری از نمایندگان نیز آماده امضای آن برای تدوین هیأت رئیسه و منتظر به وجود آمدن فرصتی مناسب در این رابطه هستند.

مشخص نیست که این چند نماینده افراطی در مجلس به دنبال جامه عمل پوشاندن به این ادعای خود هستند و یا صرفا با طرح این مباحث به دنبال امتیازگیری می‌باشند.

در هر حال به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به پایان دوره رفت و آمد این افراد به بهارستان، تحرکات اینچنینی آنها هم افزایش یافته و سعی دارند از این فرصت باقی مانده نهایت استفاده(!) را انجام دهند.

اغلب این افراد در یک تشکیلات سیاسی غیر قانونی(که هیچ‌گاه در وزارت کشور ثبت نشده است) به نام جبهه پایداری عضو هستند که رهبری معنوی آن بر عهده آیت‌الله مصباح یزدی است. کاندیدای مورد حمایت این گروه با وجود در اختیار داشتن امکانات بسیار، با کسب تنها ده درصد آراء در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد. جبهه پایداری از آغاز کار دولت اعتدال تاکنون به انحاء مختلف سعی در ناکارآمدسازی آن داشته‌ است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
2
هنوز که دو سال از مجلس باقی مونده
چقدر عجله دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
1
0
خبر بود یا یک تحلیل ضعیف؟ دکتر روحانی چه بخواهد چه نخواهد تو آنپاسه آقایان. اصلاح طلبها اون رو تو منگنه نگذارند لطفا چون بعضی اوقات از کوره در میره. البته اگه اصرار دارند میتونند این کار رو بکنند.
payam
|
-
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
3
1
چطور به خودتون اجازه می دید مردمی رو که به روحانی رأی دادن و نمایندگانی رو که همین مردم انتخاب کردن رو افراطی بنامید الحق که این صفت برازنده خود شما هاست که هم درگیر افراط هستید هم تفریط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
0
2
پیام جان لطفا برو یه سر بزن ببین این سریع القلم قضیه اش چیه.
توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
1
2
ولی دکتر فانی خوب عمل نکرده و معلمین از معیشت ومنزلت خود راضی نیستند
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
0
2
سلام، فقط خجالت بکشید و بجای چوب لای چرخ دولت گذاشتن اگر کمکی نمیتوانید بکنید پس سکوت اختیار کنید بگذارید دولت کارش را انجام دهد
کسی از شما حمایت نخواست میدانیم که دنبال انتخاب شدن در دوره بعد مجلس هستید پس اگر خیر ندارید شر به دولت نرسانید
عالم محضر خداست در محضر خدا زمانیکه مسئولیتی به تو عطا میشود و تو رعایت نکنی رعایتت نمیکند و زوالت را میرساند
حواستون را جمع کنید که همه چیز تاریخ مصرف داره و مسئولیت فقط از برای امتحان است و بس ، پس در انتخابهایتان دقت کنید زیرا همیشگی نیست
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
1
3
حتما به قول ترکان 49 و نیم درصدی که به روحانی رای ندادن افراطی هستن. اره؟
نظر شما: