بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

روسیه هم تحریم شد

فرانسه لغو فروش ناو میسترال به روسیه را در دستور کار قرار داد
تدبیر24: وزیر امور خارجه فرانسه از احتمال لغو قرارداد فروش ناو آبی خاکی ˈمیسترالˈ به روسیه خبر داد.
فرانسه لغو فروش ناو میسترال به روسیه را در دستور کار قرار داد
به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه از پاریس، ˈلوران فابیوسˈ با اشاره به احتمال لغو قرارداد فروش ناو میسترال به روسیه در صورتی که مسکو به اقدامات خود در اوکراین و افزایش تنش ادامه دهد، افزود: سایر کشورهای اروپایی نیز باید روسیه را تحریم کنند.
 
وی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ˈت. اف. 1ˈ فرانسه اعلام کرد: لغو قرارداد فروش ناو به روسیه سومین سطح تحریم ها خواهد بود اما در حال حاضر در سطح دوم آن قرار داریم.
 
قرارداد فروش دو ناو ˈبرنامه ریزی و فرماندهیˈ با ویژگی حمل بالگرد به روسیه در زمان ریاست جمهوری ˈنیکلا سارکوزیˈ در سال 2011 و به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون یورو امضا شد.
 
کشتی ˈولادی وستوکˈ (Vladivostok) اولین کشتی این قرارداد در تاریخ پنج مارس (14 اسفند ماه) آزمایش های دریایی خود را پشت سر گذاشت. این کشتی در ماه اکتبر تحویل داده می شود و قبل از پیوستن به ناوگان روسیه در اقیانوس آرام، طی سال 2015 در سن پترزبورگ مسلح خواهد شد. دومین ناو نیز قرار است در اواخر سال 2015 به روسیه تحویل داده شود.
 
اتحادیه اروپا و آمریکا روز دوشنبه در واکنش به اقدام مسکو در برگزاری همه پرسی شبه جزیره ˈکریمهˈ برای الحاق به روسیه، تعدادی از مقامات روس و اوکراینی نزدیک به روسیه را در فهرست تحریم های خود قرار دادند.
 
وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا دیروز (دوشنبه) در بروکسل در حالی 21 مقام روس و اوکراینی را تحریم کردند که واشنگتن تنها نام 11 تن از آنان را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.
 
خبرگزاری فرانسه با بی سابقه خواندن این تحریم ها در تاریخ روابط روسیه و اروپا پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 میلادی، افزود: غربی ها با رد گزینه نظامی روی تاثیر انزوای بین المللی روسیه حساب کرده اند. این کشورها همچنین احتمال تحریم های اقتصادی و تجاری را که سطح سوم تحریم ها محسوب می شود، از نظر دور نداشته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: